Tina2 skriver:
Du er SÅ sej, det er pisse godt gået, Pia! Er det vægtkonsulenterne/vægtvogterne du er på?
Kan jo ikke vare så længe inden jeg skal igang, selvom meget af det jo ryger lige efter fødslen, så er der sikkert en del igen som der plejer.....
Vil sååå gerne ned på 67-68 kg, altså 5 kg under startvægten... Det ku være rigtig fedt! Startvægten på de ca 72 kg er ok til min højde (180 cm) men jeg har det altså bare bedst på 67-68 kg.... Og synes kroppen har forandret sig efter fødsel nummer 2, så ville nok passe bedre at komme lidt længere ned.......!
Mange tak 
Det er hos DDV - De danske vægtkonsulenter... Jeg er meget glad for jeg tog valget om at starte, jeg har aldrig været overvægtig før - for 3½ år siden var jeg helt normal i forhold til min vægt og havde ikke de store problemer, men tingene ændrede sig og pludselig vejede jeg 25 kilo mere end jeg skulle - har tabt mig flere gange selv 5, ja faktisk hele 10 kilo ved egen hjælp, men jeg har bare aldrig kunne finde ud af at holde det - har kørt op og ned i den berømte "elevator"
Var så stolt over, at jeg igen havde tabt mig, men desværre igen tog jeg halvdelen på og tog så valget om at nu måtte jeg have hjælp til at klare det her - Min dejlige veninde, har tabt 46 kilo igennem DDV og havde talt varmt for dem længe. Så jeg valgte at besøge dem og det var vist den bedste beslutning for mig... 
Så nu køre det bare, jeg vejer min mad og laver de lækreste retter og desserter, jeg lever mere lækkert end jeg nogensinde har gjort alt imens kiloerne bare rasler af mig - man skulle ikke tro det var muligt
....
Jeg elsker at leve på denne her måde og jeg har ind imellem givet mig selv "lov" til noget vildt - men kun fordi jeg ved jeg har kontrol over mig spiseforbrug og jeg kan sige stop og næste dag starte fuldstændig forfra... Slik, chips og chokolade spiser jeg slet ikke mere - det er helt slut og jeg har slet ikke behov for det - nej når jeg giver mig selv "lov" til noget er det i form af mad, hvor jeg måske får for meget af en bestemt ting - så som Sushi (der får jeg alt for meget ris og næsten ingen grøntsager) men i morgen skal jeg ud og spise Sushi med 5 andre piger og der har jeg tænkt mig at spise mine vejede grøntsager hjemme fra og så nyde min velfortjente Sushi bagefter... Og lørdag morgen er jeg igen tilbage....
Sikke en smøre, det var jo slet ikke min mening - ville bare svare dig kort, men lod mig vist rive med...
Knus fra Pia og igen tak....