Vil i vide kønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Mettemus

Ja, er vildt nysgerrig efter at vide hvad der gemmer sig i maven. Til gengæld synes jeg, at 3d-scanninger er tåbeligt dyre, så hvis vi ikke kan se kønnet d. 31. august til MD-scanningen, får vi det ikke at vide før den kommer ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

mimse

Jeg vil helst lade mig overraske og finde ud af det, når det ille mirakel kommer til verden. Min kæreste vil deriomd gerne vide det. Han har 2 børn fra tidligere forhold og har ikke behov for den store overraskelse... Må vi se, om vi ender med at vide det eller ikke at vide det

Anmeld

13. juli 2010

DK

Mettemus skriver:

Ja, er vildt nysgerrig efter at vide hvad der gemmer sig i maven. Til gengæld synes jeg, at 3d-scanninger er tåbeligt dyre, så hvis vi ikke kan se kønnet d. 31. august til MD-scanningen, får vi det ikke at vide før den kommer ud.

Du kan få en kønsscanning i Århus til 500 kr hvor de garanterer at de bliver ved med at prøve indtil at kønnet ligger klart! Sådan en skal vi have hvis de ikke kan se kønnet til MD scanningen!

www.graviditetsscanning.dk

Anmeld

13. juli 2010

Mettemus

DK skriver:

Du kan få en kønsscanning i Århus til 500 kr hvor de garanterer at de bliver ved med at prøve indtil at kønnet ligger klart! Sådan en skal vi have hvis de ikke kan se kønnet til MD scanningen!

www.graviditetsscanning.dk

Ja hold da op, det var godt nok en lidt anden pris. Tak for link, vil holde det i baghånden hvis vi alligevel når forbi uge 20 uden at få stillet nysgerrigheden

Anmeld

14. juli 2010

Svane83

Vi vil ikke vide det.

Synes at det er en af de få "rigtige" overraskelser, så vi (læs jeg) vil forsøge at styrre (min) nysgerrighed og vente til fødslen, selvom det selvfølgelig er lidt sværere sådan rent praktisk, men det må vi tage med.

Anmeld

16. juli 2010

Riksen

Jeg har (måske) en rettelse: Efter den fantastiske oplevelse til nf-scanningen i tirsdags har kæresten og jeg talt om, at vi nok er alt for nysgerrige til at vi kan vente helt til januar med at vide hvad køn, der gemmer sig i maven.

Så altså... vi vil måske vide det

Anmeld

16. juli 2010

MetteT

Vi vil helt sikkert vide det...

Er simpelthen alt for nysgerrig.. Kan slet ikk vente..

Anmeld

17. juli 2010

Moaaar <3

Jeg glæder mig inderligt ubeskirveligt hvis man kan sige det sådan til at finde ud af hvad der gemmer sig

Anmeld

18. juli 2010

AnneBJ

Svane83 skriver:

Vi vil ikke vide det.

Synes at det er en af de få "rigtige" overraskelser, så vi (læs jeg) vil forsøge at styrre (min) nysgerrighed og vente til fødslen, selvom det selvfølgelig er lidt sværere sådan rent praktisk, men det må vi tage med.

Låner lige dine ord, da vi har det præcis lige sådan herhjemme!

Anmeld

19. juli 2010

Svane83

Det gør du bare, men puha det er sørme svært at vente allerede især når man kigger "lidt" kedeligt at kigge neutrale farver.

Har bare hørt fra flere at de på en måde synes det var lidt trist at de havde vidst det på forhånd, når jordmoder siger " det er en xxx" ja det vidste vi så godt....

Så vi venter og set skal vi bare sådan er det - en vaskeægte overraskelse skal det være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.