bløder under samlege

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.992 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

NinaNymannMadsen

de sidste par gange mig og min kæreste har haft sex er jeg begyndt at bløde mens det var, det begynder faktis somregl under forspillet.

nogen der ved hvad det kan være eller bør man ringe til sin læge?

vil gerne ha hurtig svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

de sidste par gange mig og min kæreste har haft sex er jeg begyndt at bløde mens det var, det begynder faktis somregl under forspillet.

vil gerne ha hurtig svar

kan han ha ridset dig der oppe??? og hvornår begynder du af bløde altid eller lige før dit røde eller lige efter

Anmeld

8. juli 2010

Maise

Astasmor skriver:

vil gerne ha hurtig svar

Når du skriver forspil tænker jeg at han måske kan have revet dig med neglene indvendigt?? du kan muligvis have sarte slimhinder og derfor skal der ikke altid så meget til. gør det ondt??

mvh maise

som en sjælden gang imellem også godt kan bløde efter samleje/forspil.

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

kan han ha ridset dig der oppe??? og hvornår begynder du af bløde altid eller lige før dit røde eller lige efter

det kan sagtens være det der er sket.

jeg skulle ha haft min mens men den har det med at komme når den selv vil så kan ikke helt regne med det, men har aldrig oplevet før at begynde at bløde sådan, det ser ud af meget når det lige er men der er ikke noget når jeg har tørret mig efter og sådan noget.

har ringet til lægen nu af sikkerheds grunde.

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

Maise skriver:

Når du skriver forspil tænker jeg at han måske kan have revet dig med neglene indvendigt?? du kan muligvis have sarte slimhinder og derfor skal der ikke altid så meget til. gør det ondt??

mvh maise

som en sjælden gang imellem også godt kan bløde efter samleje/forspil.

det gør ikke ondt.

det undre mig bare. har oplevet meget meget lidt blødning efter sex men aldrig hvor det er kommet imens eller under forspil. men det kan sagtens være han har ridset mig

Anmeld

8. juli 2010

B&J

Astasmor skriver:

det kan sagtens være det der er sket.

jeg skulle ha haft min mens men den har det med at komme når den selv vil så kan ikke helt regne med det, men har aldrig oplevet før at begynde at bløde sådan, det ser ud af meget når det lige er men der er ikke noget når jeg har tørret mig efter og sådan noget.

har ringet til lægen nu af sikkerheds grunde.

kan jeg godt forstå men jeg har nu også prøvet det et par gange og det kan godt se lidt voldsomt ud... men dagen efter er det væk og jeg kan få det hvis det er lige efter jeg har haft det røde og mener også 4dage efter og min læge sagde det var helt alm da fyren kunne komme forlang op og presse lidt på...

men godt du ringer til lægen det er det de er der for af fortælle om noget er galt..

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

kan jeg godt forstå men jeg har nu også prøvet det et par gange og det kan godt se lidt voldsomt ud... men dagen efter er det væk og jeg kan få det hvis det er lige efter jeg har haft det røde og mener også 4dage efter og min læge sagde det var helt alm da fyren kunne komme forlang op og presse lidt på...

men godt du ringer til lægen det er det de er der for af fortælle om noget er galt..

ja okay. men kan aldrig være for sikker noget det er sådan noget. det kan være mange ting eller slet ingen ting jo. men vil heller ha det tjekket så jeg kan være sikker på det ikke er noget.

Anmeld

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Godt du har ringet til lægen. Jeg tror du har oplevet det man kalder kontaktblødninger. Jeg har selv været ude for det, og så er det vigtigt, at blive tjekket.

Anmeld

8. juli 2010

NinaNymannMadsen

Alexis skriver:

Godt du har ringet til lægen. Jeg tror du har oplevet det man kalder kontaktblødninger. Jeg har selv været ude for det, og så er det vigtigt, at blive tjekket.

jah læste noget om det på netdokter så tænkte det var nok godt at ringe.

skal ind til lægen allerede her 10:20 så det var hurtigt jeg kunne få en tid. havde regnet med at først kunne få en tid sener idag eller en gang i morgen måske men det hvade tid der 10:20 så nu må vi se hvad lægen finder frem til

Anmeld

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Astasmor skriver:

jah læste noget om det på netdokter så tænkte det var nok godt at ringe.

skal ind til lægen allerede her 10:20 så det var hurtigt jeg kunne få en tid. havde regnet med at først kunne få en tid sener idag eller en gang i morgen måske men det hvade tid der 10:20 så nu må vi se hvad lægen finder frem til

Dejligt du kunne komme hurtigt afsted. Held og lykke med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.