For fanden i helvede da!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juli 2010

ønskebørn74

Livet er noget lort... Hvornår bliver det vores tur??? Det bliver bare hårdere og hårdere for hver gang... Jeg er så angst for at det aldrig lykkedes og at vi må leve uden børn... Jeg kunne grave mig ned i et hul... Hader mens... Hader at være ufrugtbar... Ikke at være rigtig kvinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

B&J

Skynder mig lige af give dig en MEGA MEGA krammer er rigtigt ked af, at det skal være så skide svært for jer det er bare noget ja håber virkelig snart af der kommer en dejlig lille baby inde i maven på dig.... det skulle være sådan alle kvinder kunne blive gravid og med den de elsker... det er ikke altid fair over for dem som ønsker det så inderligt højt

Krammer

Anmeld

8. juli 2010

oo

åååh Lene! du står lige pladask midt i den allersværeste dag i en behandlingskvindes måned  KÆMPE KRAM herfra

Anmeld

8. juli 2010

otlitrom

STORT kram, søde Lene 

Det er ikke sjovt, det du går igennem nu! Det er drøn-hårdt! Sender postive tanker din vej!

Anmeld

8. juli 2010

Bare mig..

Årh hvor er jeg ked af det på dine/jeres vegne. Jeg bliver så trist når nogen har det sådan.. Og jeg forstår dig udemærket godt.. Min moster prøvede i 7 år så jeg kender til det der..

Jeg håber så meget det lykkes for alle der ønsker det!  

Anmeld

8. juli 2010

BubbieBear

Kære søde elskede ønskebarn74

Ingen ord kan trøste dig nok lige nu, men du skal vide at jeg er her for dig - uanset hvad.

Kan godt forstå at du ikke føler dig kvindelig når det nu er mislykkedes endnu engang, men du er kvinde! Med stort K endda. Du har hjulpet mig så meget i den tid vi har kendt hinanden

Måske er det "bare" IVF som giver bonus hos jer?

Knus, kram, en masse møsser og positive energier

Anmeld

8. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

F...ing lorte, pis, møg, ARGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH

Søde jeg ved præcis hvordan du har det. F... hvor er det dog uretfærdigt.

Kan godt forstå du er rigtig ked af det, og det skal du også bare have lov til.

Det er bare ikke fair

KÆMPE KNUS til dig...

Anmeld

8. juli 2010

MM1987

Først, selvfølgelig er du en rigtig kvinde...

Det er en kamp med rigtig mange nedture, men når det lykkedes overskygger resultatet det hele...

Håber i finder styrken til at fortsætte og giver jer selv lov til at synes det er noget lort engang imellem

Anmeld

8. juli 2010

dorthemus

Søde Lene...et KÆMPE  skal du have fra mig. Det gør mig virkeligt ondt og håber sådan det vil lykkes jer.

Det er  sgu´ uretfærdigt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.