Gode ideer til et anderledes bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.820 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Louisevt

Hej!

Vi vil gerne giftes på et tidspunkt men vi kan ikke rigtig forestille os hvordan vi kan få et kirke bryllup med efterfølgende fest uden at det bliver for traditionelt! Min kære svigerfamilie er meget kristne så der er en del taler og salmer, og diverse som de plejer... Min familie er derimod mest imod religion i det hele taget...

Jeg vil også gerne i kirke og have stor kjole men jeg gider ikke at sidde og spise fra klokken 6 til midnat imens folk der ikke har lyst til at holde taler bliver presset til det fordi det er tradition... Jeg ved at min far vil for alt i verden helst være fri for det, og så tænker jeg at selvfølgelig skal han være det. Jeg synes egentlig heller ikke jeg har behov for at stå og beskrive min kærlighed til min kæreste for alle de mennesker!

Jeg gider heller ikke at det er party uartig hele natten. Jeg er måske mere til noget festligt, intimt og højtideligt uden at det bliver for meget.

mmm... Nogle gode ideer? Det skal jo nødigt blive kedeligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

K&S

Sommerbryllup - kirkevielse, telt i haven, pattegris på grillen, fadølsanlæg og musik på jukeboxen eller liveband og en masse mennesker, som betyder rigtig meget for jer  så behøver der heller ikke være bordplan som nemt kan gøre det en smule højtideligt (med hovedbord m.m.)

Anmeld

8. juli 2010

Dot D

Hejsa. Synes det samme som K&S, også mit eget drømmebryllup  Men hvis I nu vil imødekomme dem, der gerne vil holde taler, kunne I lave en lille reception inden middagen, hvor de så kunne sige det de vil. Så er aftenen fri til fest

Anmeld

9. juli 2010

Louisevt

Tak for de gode ideer dem vil jeg tage med til kæresten !

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

Hejsa:0)

Vi har det ligesom Jer, vi skal giftes til maj 2011 og ønsker os heller ikke et bryllup hvor vi er bænket til bordet i maaaaaaaaaaaange laaaaaaaaaaaange timer for at æde og høre dumme taler og sange der ikke rimer:0)

Så vi har lejet et forsamlingshus, når gæster kommer får de drinks og chips, og så skal vi hae helstegt pattegris med alt hvad der til hører. Høber på skønt vejr, så folk skan stå ude ved grisen og spise hvis det er det de ønsker osv:0)

Til dessertt har vi lejet en softcemaskine med bæger vafler krymmel und so wieter og så skal der ædes:0)

Så er der lejet en isterninge maskine og jukeboks og så skal der danses og festes:0)

Set eneste traditionelle bliver vist kirkevielsen, brudekagen og brudevalsen:0)

Knus Christina, som bare ikke kan vente:0)

Anmeld

9. juli 2010

K&S

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Vi har det ligesom Jer, vi skal giftes til maj 2011 og ønsker os heller ikke et bryllup hvor vi er bænket til bordet i maaaaaaaaaaaange laaaaaaaaaaaange timer for at æde og høre dumme taler og sange der ikke rimer:0)

Så vi har lejet et forsamlingshus, når gæster kommer får de drinks og chips, og så skal vi hae helstegt pattegris med alt hvad der til hører. Høber på skønt vejr, så folk skan stå ude ved grisen og spise hvis det er det de ønsker osv:0)

Til dessertt har vi lejet en softcemaskine med bæger vafler krymmel und so wieter og så skal der ædes:0)

Så er der lejet en isterninge maskine og jukeboks og så skal der danses og festes:0)

Set eneste traditionelle bliver vist kirkevielsen, brudekagen og brudevalsen:0)

Knus Christina, som bare ikke kan vente:0)

MUMS, det lyder lækkert  og SUPER fed ide...!

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

K&S skriver:

MUMS, det lyder lækkert  og SUPER fed ide...!

Taaaak og ja ikke:0) Det synes vi også - og ved du hvad det koster 1500 kroner med det hele:0) Det er sku billigt og til 45 personer:0) Isterningemaskine 150 kroner:0)

Vi har også valgt alt dette ud fra at vi ikke har tons af moneters at gøre godt med:0)

Har en kollega hvis mand laver dette pattegris, og for gris med det hele er det 105 kroner pr kuvert og vi snakker ta selv salet, forskellige kartofler, brød you name it:0) Og med gris behøves ingen forret, så der er også penge sparet:0)

Og så bliver det helt sikkert en sjov og anderledes fest:0)

Og nemt "hurtigt" og billigt:0)

Anmeld

9. juli 2010

K&S

Valle81 skriver:

Taaaak og ja ikke:0) Det synes vi også - og ved du hvad det koster 1500 kroner med det hele:0) Det er sku billigt og til 45 personer:0) Isterningemaskine 150 kroner:0)

Vi har også valgt alt dette ud fra at vi ikke har tons af moneters at gøre godt med:0)

Har en kollega hvis mand laver dette pattegris, og for gris med det hele er det 105 kroner pr kuvert og vi snakker ta selv salet, forskellige kartofler, brød you name it:0) Og med gris behøves ingen forret, så der er også penge sparet:0)

Og så bliver det helt sikkert en sjov og anderledes fest:0)

Og nemt "hurtigt" og billigt:0)

Det er jo "svine" billigt HAHAHA (jeg måtte altså lige le af min egen vits)  og ja, det bliver da helt sikkert en fed og anderledes oplevelse for både jer og alle gæsterne...!

Anmeld

9. juli 2010

Valle81

K&S skriver:

Det er jo "svine" billigt HAHAHA (jeg måtte altså lige le af min egen vits)  og ja, det bliver da helt sikkert en fed og anderledes oplevelse for både jer og alle gæsterne...!

He He - den var god:0) Og ja det satser vi på:0)

Anmeld

10. juli 2010

Sommerfuglelarven

Det her er det som vi har snakket om til vores bryllup: http://www.dengalendegoegler.dk/pakker/luksus-gourmand-pakke det er super hyggeligt, og maden er virkelig god, og folk elsker det!

Så lejer vi en feriekoloni, hvor der er plads til at de fleste kan overnatte, og ellers kan man overnatte i telte på pladsen. Der vil blive fyret op i et stort bål, hvor der vil være sang og guitarspil omkring. Og så vil vi gerne have en afrikansk trommegruppe til at spille et par numre også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.