Ønskeseddel til de kære Juli børn ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Kristina V

Tjaaa hva ønsker i jer?

Vi køber en cykel til Karolumse, men hvad skal man dog ønske sig af besser, onkler osv??

Er total blank, kom med nogle ideer

TARK /Kristina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

Lise

Vi har købt en havetrampolin til Simon. Af bedsterne får han legetårn med rutchebane, og af farfar får han en gave vi ikke ved hvad er endnu, men vi har 1.000 kr at shoppe for. Jeg tænker bl.a. et legekøkken, men skal lige have manden min overbevist.

Herudover har vi på hans vegne ønsket ham puslespil, løbehjul og et kasseapparat.

Når vi spørger ham, så ønsker han sig bare det han lige leger med i øjeblikket

Anmeld

8. juli 2010

Plysbjørnen

Vi ønsker os tøj til Laura... Men det er af den simple årsag at hun ikke ved hvad hun ønsker sig... og ja jeg kan ikke finde ud af hvad hun mangler...

Anmeld

8. juli 2010

Kaufie

Jeg tror vi ender med at give William en halvhøj seng - og forhåbentlig får jeg tid og overskud i ferien til at lave noget pirat halløj med forhæng, sejl, ror og piratflag....

Ellers ønsker han sig:

Ting til børnehavestart:
McQueen taske og madkasse
Ekstra sæt regntøj og gummistøvler

Bøger, fingermaling (jeg skal til at lave stillesiddende aktiviteter med ham ved et bord)

Cykelhjelm og ringklokke til løbecyklen (så han forhåbentlig snart gider bruge den til/fra børnehave)

Alderssvarende legetøj

Rutchebane - til brug ned af skråning, så det skal være noget a la et overskåret rør, der kan ligge på jorden

Og så er vi ikke lige kommet på mere endnu..... 

Anmeld

8. juli 2010

Helle30

Kasseapparat! Det var en god idé.

Jeg er nu også en lille smule blank, udover at vi skal have gang i noget finmotorisk koncentration til damen snart. Hun er vildt glad for perler og puslespil oppe i børneren, og det har vi ikke gjort det ret meget i herhjemme, så de ting kommer nok på listen. Desuden malebøger og ordentlige farver.

Og så er der noget, jeg ikke aner, hvad hedder: Det er sådan hvide plader med huller over det hele. De fås vidst både i A5 og A4 str. Dertil hører små dutter i forskellige farver til at stikke i hullerne og lave mønstre osv. Dutterne er faktisk magen til dem i Mastermind. Anyone who knows?

- Helle

Anmeld

8. juli 2010

Kristina V

Kunne faktisk gost forestille mig at mine forældre ville købe et kasseapparat og købmand gejl til hende.. Alle de gange hun kommer i nærhenden af et apparat i en legetøjs butik ska hun hen og pille, og det have min mor opfanget lidt...

Men nøøøøj jeg synes det er svært at finde nogle ting..

Anmeld

8. juli 2010

Marco2

Her er Emsens indtil videre:

Emily ønskeseddel 3 år
- brugte gamle retromøbler til legehuset. gerne fra loppemarked eler lign.
- lille skuffedarium "FIRA" fra Ikea
- gode bøger
- gavekort til Evigglad i Graven
- Regntøj fra Ida T str. 104 (Ikke rødt eller gult)
- Ting til Barbie
- Stereoanlæg
- CD'ere
- DVD'ere
- Cykel
- Barnevogn
- Rygsæk fjällräven til børn lilla 
- Biler
- Babydukke
- Askepot dukke
- Perler med figurbræt
- Kreativ leg
- 2 delt undertøj str 98
- natkjole str. 98

Emily ønskeseddel 3 år
- brugte gamle retromøbler til legehuset. gerne fra loppemarked eller lign.

- lille skuffedarium "FIRA" fra Ikea

- gode bøger

- gavekort til Evigglad i Graven

- Regntøj fra Ida T str. 104 (Ikke rødt eller gult)

- Ting til Barbie

- Stereoanlæg

- CD'ere

- DVD'ere

- Cykel

- Barnevogn

- Rygsæk fjällräven til børn lilla 

- Biler

- Babydukke

- Askepot dukke

- Perler med figurbræt

- Kreativ leg

- 2 delt undertøj str 98

- natkjole str. 98

Anmeld

8. juli 2010

Tynen

Stella fik en 2-hjulet cykel med støttehjul + de der små perlelignende ting man putter på egerne som siger klik, klik, klik når hjulet kører rundt (Meeeen mon ikke et godt stykke pap og en klemme også kan gøre det   )

Ellers fik hun masser af tøj, tegnesager (Med Hello Kitty, som næsten rendte af med titlen som favoritgaven), noget Duplo og så kan jeg faktisk ikke huske mere

Hvad med en alm. gynge?
Et badebassin?
En cykelstol til hendes dukke?
Noget alm. lego (Altså de små ting)
En tur i svømmehal.. Ej, jeg er virkelig tom for ideer..

Anmeld

8. juli 2010

Lulle25

Mathilde får en cykel med støttehjul af os. Peter og Cecilie giver hende et dukke hus fra en butik nede i byen (overfor den gamle frø-lich butik).

Ellers ser ønskelisten sådan her ud. Skal lige siges at hun elsker prinsesser 

Klapvogn med prinsesser på
Prinsesse figuere
Prinsesse, klokkeblomst el. lign.klæd ud tøj str. 104
Kæder armbånd osv ligeledes til udklædning
Cd afspiller med mikrofon (karaoke)
Katvig voksen sengetøj lilla
Hollys voksen sengetøj (hvid lilla)
Jordbærmarie dvd
puslespil
Plastsandkasse
gavekort til build a bear
dukketøj

Mathilde skal arve Cecilies flexa seng og derfor ønsker hun sig dette tilbehør.Evt kun det der hænger under sengen http://flexa.dk/Dansk/Inspiration/Søvn_-_leg.aspx?ProductID=PROD481&VariantID=

Endvidere vil vi gerne have dette tapet fra ferm med feer på,men det får hun først når vi skal flytte

http://www.estate-maeglerne.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=5-5624&forretningsnr=260146

Knus Louise

Anmeld

8. juli 2010

linemus

Helle30 skriver:

Kasseapparat! Det var en god idé.

Jeg er nu også en lille smule blank, udover at vi skal have gang i noget finmotorisk koncentration til damen snart. Hun er vildt glad for perler og puslespil oppe i børneren, og det har vi ikke gjort det ret meget i herhjemme, så de ting kommer nok på listen. Desuden malebøger og ordentlige farver.

Og så er der noget, jeg ikke aner, hvad hedder: Det er sådan hvide plader med huller over det hele. De fås vidst både i A5 og A4 str. Dertil hører små dutter i forskellige farver til at stikke i hullerne og lave mønstre osv. Dutterne er faktisk magen til dem i Mastermind. Anyone who knows?

- Helle

Jep, jeg ved hvad du mener Dem gav vi pigerne i julegave, og de har virkelig været et hit. Tror faktisk jeg tilfældigt faldt over dem i Aldi før jul, men er da helt på bar bund mht hvad de hedder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.