Opdatering på fødslen af Emil og Mikkel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Faith

Nu er det 9 dage siden jeg fødte vores 2 guldklumper, og alt går bare fint.

De spiser begge hos mig, men Mikkel halter dog lidt bagefter. Lægen mener det skyldes hans lidt hårde medfart da han kom til verden. Hans hjertelyd faldt markant lige inden han blev født, og han var meget tæt på at blive taget med sugekop. Jeg fik dog presset ham ud lige tids nok.

De er så småt begyndt at tage på, men vejer dog stadig mindre end de gjorde ved fødslen. Det er dog helt normalt.

De fik gulsot et par dage efter fødslen og måtte have lidt lys, men det er de dog ovre nu, og det ser ikke ud til at de behøver tilbage i kuvøsen. Dejligt! Så de ligger i en vugge og er med os nede på vores stue i dagtimerne, men sover dog stadig på neonatal om natten.

Jeg har simpelthen ikke orket at skrive FB endnu, men den skal nok komme.

Her kommer i stedet lidt billeder.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Laulund87

Nårh elsker bare det sidste billede

Og gud hvor er de lækre

Anmeld

7. juli 2010

MORJESPERSEN

Først stort tilykke til dig... hold da op hvor er i alle 3 bare smukke.... Jeg sider her og fælder en lille , glæder mig til at læse din historie, men forstår godt du ikke har overskud... Sender jer alt lykke på jeres vej

KNUS

Anmeld

7. juli 2010

L-Mortil3

Hvor er de skønne Mia!

Sådan nogle charmebøffer

Og endnu engang tillykke med dem!

Anmeld

7. juli 2010

B&J

åhhhh mit hjerte smelter hvor er de bare dejlige.. og nej hvor en lille finger åh altså to smukke dejlige drenge

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så skønne de ser ud Dejligt at det går godt, trods lidt knas på vejen

Glæder mig stadig til fb

Anmeld

7. juli 2010

Bavianis

Hej Mia!

Hvor ser de bare skønne ud dine 2 drenge. -Og hvor hyggeligt med en lille prut ved hver babs!

Ved I hvornår I må komme hjem?

Kh Susanne 

Anmeld

7. juli 2010

Faith

MORJESPERSEN skriver:

Først stort tilykke til dig... hold da op hvor er i alle 3 bare smukke.... Jeg sider her og fælder en lille , glæder mig til at læse din historie, men forstår godt du ikke har overskud... Sender jer alt lykke på jeres vej

KNUS

Tusind tak! Det er så ufatteligt stort. Jeg bliver helt overvældet hver gang jeg ser på dem. Tænk sig de er vores. Vi må endda tage dem med hjem.

Anmeld

7. juli 2010

Faith

Bavianis skriver:

Hej Mia!

Hvor ser de bare skønne ud dine 2 drenge. -Og hvor hyggeligt med en lille prut ved hver babs!

Ved I hvornår I må komme hjem?

Kh Susanne 

Lægen sagde i går at vi skal regne med omkring 10 dage mere herinde.... Så det er 19 dage ialt. Billigt sluppet synes jeg egentlig. Og her er jo trygt at være. Men derfor glæder vi os stadig til at komme hjem.

Håber du og din mand er kommet vel ud på den anden side af jeres sorg.

Anmeld

7. juli 2010

Vial

Årrrh de er skønne!!  Er så glad for at det går så godt.

Fik en helt klump i halsen, da jeg så sidste billede. Jeg har de sidste par dage haft noget hormon-sentimentalt-gråd kørende. Jeg forestiller mig hele tiden mine små babyers hænder, der holder fast i mine fingre.. Og vupti så oploader du et billede af det. Den gik lige ind

Synes bare de små hænder, der holder fast udtrykker, hvor meget vi skal passe på dem, og hvor afhængige de er af os (prøv lige at høre mig...).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.