Erfaringer med kravlegårde. !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.231 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

W&M <3

Hej.

Da min mormor og morfar vil give vores lille datter en kravlegård i dådsgave har de sagt jeg skal finde ud af hvilken en vi ønsker os, men synes det er så svært og finde ud af.

Så hvis der er nogle af jer, der har nogle gode erfaringer med en kravlegård vil jeg gerne vide det som hjælp i min søgen

Janie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

L.J.L

Vi har været glade for at vores kunne sættes op i højden, ellers har jeg ingen tilføjelser Den skal jo ikke kunne så meget sådan en

Anmeld

7. juli 2010

W&M <3

linselouise skriver:

Vi har været glade for at vores kunne sættes op i højden, ellers har jeg ingen tilføjelser Den skal jo ikke kunne så meget sådan en

Hehe tak for svar.

Nej ved godt at den ikke skal kunne så meget. Men hvad hedder jeres ?

tænkte mere at få nogle navne på nogle kravlegårde som folk havde været glad for at bruge

Anmeld

8. juli 2010

L.J.L

WilliamsMor skriver:

Hehe tak for svar.

Nej ved godt at den ikke skal kunne så meget. Men hvad hedder jeres ?

tænkte mere at få nogle navne på nogle kravlegårde som folk havde været glad for at bruge

Jeg tror vores er en trille, men vi har købt den brugt så ved det ikke helt Men den er ihvertfald rigtig fin, og vi er meget glade for den Kig evt. på babysams hjemmeside eller på www.onlinekids.dk så kan du se hvilke de sælger derinde. Men vil ihvertfald anbefale at man køber en der kan sættes op og ned i højden, det vil du være glad for når baby er så lille.

Anmeld

8. juli 2010

Thalia

Jeg synes i skal vælge størrelse og form ud fra hvor den skal stå henne.

Vi har en lille basson kravlegård (80x80) og den har været helt super. Den har været lille nok til at passe ind i hjørnet mellem vores sofaer, og stor nok til at Victor havde et "fristed" for storebror da det var nødvendigt.

Men generelt er min vurdering at en kravlegård primært er vigtig når man har helt små børn. Når de begynder at kunne møffe sig rundt skal de jo netop have plads og mulighed for det, og så er det bedre at afskærme ting som de ikke må pille ved

Anmeld

8. juli 2010

Davidsen87

En med hjul, dejligt den kan flyttes

Anmeld

8. juli 2010

Con

Vi har købt en hvid Trille Simone kravlegård 100 x 100 cm med rand og hjul (obs. randen er ikke en almindelig rand, men mere et stort tæppe med rand påsyet - er SÅÅ glad for den).

Vi glæder os så meget til at tage den i brug, den er rigtig flot.

Se www.tojbamsen.dk

Anmeld

8. juli 2010

W&M <3

linselouise skriver:

Jeg tror vores er en trille, men vi har købt den brugt så ved det ikke helt Men den er ihvertfald rigtig fin, og vi er meget glade for den Kig evt. på babysams hjemmeside eller på www.onlinekids.dk så kan du se hvilke de sælger derinde. Men vil ihvertfald anbefale at man køber en der kan sættes op og ned i højden, det vil du være glad for når baby er så lille.

okay, super vil jeg kigge på så.

Anmeld

8. juli 2010

W&M <3

Thalia skriver:

Jeg synes i skal vælge størrelse og form ud fra hvor den skal stå henne.

Vi har en lille basson kravlegård (80x80) og den har været helt super. Den har været lille nok til at passe ind i hjørnet mellem vores sofaer, og stor nok til at Victor havde et "fristed" for storebror da det var nødvendigt.

Men generelt er min vurdering at en kravlegård primært er vigtig når man har helt små børn. Når de begynder at kunne møffe sig rundt skal de jo netop have plads og mulighed for det, og så er det bedre at afskærme ting som de ikke må pille ved

Tak for svar.

Vi vil netop have en da vi har en store bror på halvandet der godt kan være lidt voldsom og vi kan ikke lade hende ligge uden opsyn. Så tænkte den kunne være god for at vi kan ligge hende lidt uden at skulle stå ved siden af.

Anmeld

8. juli 2010

Karo

Vi har en kristian kravlegård købt i ønskebørn og den har vi været meget glad for. Den kan også sættes op i højden, men er uden hjul.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.