Powerprinssessen gir op !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Susan1978

jeg orker seriøst ikke mere.. er endelig selv blevet rask sådan næsten hvert fald, men nu slås jeg med Emil som har fået lorte pulver peniclin pga en splint i foden der er gået betændelse i.. så har han et sår ved næsen som børnehaven er bange for er børnesår.

Ea har brændt sig på grillen på den ene balle og det væsker bare helt vildt, ved ikke hvad jeg snart skal stille op med det..

kæmper stadig med Jannik, der går med krykker og ingenting må - så jeg skal klare alt herhjemme..

kører stadig spadserbus(gammel kassevogn), da vi solgte min bil og åbentbart ikke skal købe en ny foreløbig..

jeg kan ikke overskue at komme igang med mine rejserapporter som nu er over en uge gamle.

jeg er bare træt træt træt.. men der er hele tiden en masse der skal ordnes og gøres..  kl er altid 23 eller mer inden jeg kommer i seng..

orker ik mer, gider ik mer..  er sur, tvær og kræftløs. 

powerprinsessen er ved at gi op..

unskyld min galde indlæg... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

..

Det kan jeg sq godt forstå at du gør! Du lyder godt nok også til at være spændt hårdt for!

Stort herfra med ønsket om at det snart bliver bedre det hele!

Anmeld

7. juli 2010

Stumpen

Kæmpe krammer herfra...

Det lyder også som en sindsyg hård tid du går igennem.. Måske du skulle give dig selv en fridag eller 2 for at se om du kan komme ovenpå igen eller få sovet ud...

Anmeld

7. juli 2010

ivfmarie

Jarhmen sødeste ven! Du skal da i aflastning!

Rejs af H... til i et par dage, og lad nogen andre om at døje med det trælse - ellers ender det med at du går ned med flaget!

Stooort knus herfra!

Anmeld

7. juli 2010

bette

åhh sikke da noget.. kan da godt forstå du er ved at rende tør for overskud..

sender dig lige en masse af det jeg ikke selv har.. ønsker mig også lidt mer.

krammer til dig

Anmeld

8. juli 2010

Lene76

pyh kan skisme godt følge dig....... sender dig et kæmpe kram og et klap på skuldren fordi du er sej og endnu ik har givet op

Anmeld

8. juli 2010

linemus

Åh Susan, det lyder godt nok alt for hårdt. Du er nødt til at passe på dig selv, så du ikke pludseligt går helt ned ned flaget. Jeg ved det er nemt at sige, men vær nu ikke for stolt til at bede nogen om hjælp. Tænk på dig selv også!

Stort kram Line

Anmeld

8. juli 2010

Bamme

Øv, mange tanker herfra...

Du er meget velkommen til at komme i aflastning her, eget værelse, eget bad...

Og et helt hus...når vi tager på ferie.

Klem...

Anmeld

9. juli 2010

Plysbjørnen

Stakkels dig...

Anmeld

9. juli 2010

Louise mortil4

Kan godt forstå du har det sådan.

Hvornår forventes Jannik på begge ben igen, så han kan tage lidt del i det hele igen??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.