melder mig her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

TinaN

hej piger...

så må jeg hellere hilse på og fortælle lidt oom mig selv... jeg er 26, bor sammen med min dejlige kæreste i en lille landsby, udenfor holstebro.. har en datter fra 04 og en bonussøn fra 98... har en hund og 5 katte, det er en mor og hendes 4 killinger... vi skal dog af med alle 5 da vores hund desværre er blevet allergisk over for dem, noget rigtig øv...

jeg arbejder på et ældrecanter, min kæreste er chauffør og tja datteren skal i skole til august...

mere?? hmm jo min kæreste og jeg har været sammen i 7 år og har kæmpet omkring 5 år på nr 2 (3 for min kæreste)

det var vist det...

knus TinaN

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

IAH

Tillykke og velkommen. Dejligt at det lykkedes for jer nu.. Glæder mig til at følge dig her i vores lille primo2011 klub

Iben

Anmeld

8. juli 2010

maj2011

TinaN skriver:

hej piger...

så må jeg hellere hilse på og fortælle lidt oom mig selv... jeg er 26, bor sammen med min dejlige kæreste i en lille landsby, udenfor holstebro.. har en datter fra 04 og en bonussøn fra 98... har en hund og 5 katte, det er en mor og hendes 4 killinger... vi skal dog af med alle 5 da vores hund desværre er blevet allergisk over for dem, noget rigtig øv...

jeg arbejder på et ældrecanter, min kæreste er chauffør og tja datteren skal i skole til august...

mere?? hmm jo min kæreste og jeg har været sammen i 7 år og har kæmpet omkring 5 år på nr 2 (3 for min kæreste)

det var vist det...

knus TinaN

hej tina

velkommen til :-)

jeg kommer også selv fra en lille by uden for holstebro :-)

håber vi kommer til at se mere til hinanden

tillykke med spiren

klem majbrit 9+3

Anmeld

8. juli 2010

Diana...

Hej og velkommen til og tillykke med graviditeten godt det endelig lykkes jer. 

Ej hvor træls i skal af med dem alle kattene. håber i finder et godt sted til dem 

Glæder mig til at følge dig og mavsen. 

Knus Diana

Anmeld

8. juli 2010

TinaN

tak skal i ha' ... ja glæder mig også til at følges med jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.