Afslag - eller hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej.

Som nogen af jer ved fra FB så var jeg til jobsamtale i mandags. Det gik super godt og hun lovede hun ville ringe uanset hvad og at tidshorisonten var 14 dage.

Idag får jeg så et brev, dateret igår som lyder som følger:

Kære ...

Jeg må desværre meddele dig, at du ikke er kommet i betragtning til den ledige stilling som ....
Du ønskes held og lykke med din fortsatte jobsøgning.

Med venlig hilsen

.....

- på mig lyder det som et standard afslag, ikke som et afslag til en der har været til samtale? Tror I det kan være en fejl - også set i lyset af de 14 dage hun sagde samt at hun ville ringe uanset hvad? De fik over 85 ansøgere og vi var 6 til samtale..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Mary

Jeg tror det er en fejl, at det brev er blevet sendt til dig. Jeg tvivler på, eller håber i hvert fald ikke(!), at en chef el lign ville give afslag på den måde til en der har været til samtale. 

Har du evt mulighed for at ringe og spørge til det? Det synes jeg er fair nok. Det er vel ikke meningen at du skal sidde tilbage med en 'nå, var det det' følelse. 

Held og lykke med det, og jeg håber du i stedet bliver ringet op med positivt nyt, gerne snart 

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Mary skriver:

Jeg tror det er en fejl, at det brev er blevet sendt til dig. Jeg tvivler på, eller håber i hvert fald ikke(!), at en chef el lign ville give afslag på den måde til en der har været til samtale. 

Har du evt mulighed for at ringe og spørge til det? Det synes jeg er fair nok. Det er vel ikke meningen at du skal sidde tilbage med en 'nå, var det det' følelse. 

Held og lykke med det, og jeg håber du i stedet bliver ringet op med positivt nyt, gerne snart 

Tak, lige præcis hvad jeg tænker - at man da ikke skriver sådan til en der har været til samtale.

Jeg ringer i morgen formiddag (og med mit held er hun garanteret ude af huset hele dagen i morgen). Hvis det ikke er en fejl, så vil jeg da også gerne vide om jeg kunne have gjort noget anderledes.. Syntes vi havde en super dialog og hun fulgte mig helt ud til døren hvor hun lovede at ringe uanset hvad..

Anmeld

7. juli 2010

Stumpen

ar meget lidt erfaring indenfor dette.. Men synes og håber efter det du har beskrevet at det er en fejl..

Anmeld

7. juli 2010

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

ar meget lidt erfaring indenfor dette.. Men synes og håber efter det du har beskrevet at det er en fejl..

Håber jeg også - tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.