Hep Hep fruen dernede i Spaniens land :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Munder

Du har da ikke tid til at være på baby.dk i aften. Tipper du sidder klistret foran skærmen med din husbond og ser fodbold

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

3rollinger

Hej Dorthe

Ha ha, det er rigtig nok jeg har haft fjernsynet indstillet på bold, men på TV2. Og ikke sammen med husbonden. Han har set kampen på en bar med vennerne. Mig og ungerne er jo i lille Danmark og har allerede været her snart 2 uger. Og min stakkels husbond er alene hjemme.

Det er derfor jeg ikke har så meget tid til baby.dk, fordi jeg er sammen med 3 livlige børn 24/7.

Men Spanien vandt og skal i finalen, så det er jo rasende spændende.

Anmeld

8. juli 2010

Munder

Nååå ja, havde glemt du var i DK.

Det må jo være dejligt at have flere hold at heppe på, for så er der større chance for at man har nogle at følge hele vejen.

Hvornår er det, at der er finale?

Anmeld

8. juli 2010

3rollinger

Munder skriver:

Nååå ja, havde glemt du var i DK.

Det må jo være dejligt at have flere hold at heppe på, for så er der større chance for at man har nogle at følge hele vejen.

Hvornår er det, at der er finale?

Det bliver den 11. juli klokken 20.30.

Spanierne er nok helt vilde. De er jo rimlig fodboldfreaks allesammen.

Anmeld

12. juli 2010

Munder

Det bliver den 11. juli klokken 20.30.

Spanierne er nok helt vilde. De er jo rimlig fodboldfreaks allesammen.

Tillykke med mesterskabet. Har du talt med Khike....der har jo været stooooor fest i Spaniens land i nat

Anmeld

13. juli 2010

3rollinger

Tak tak

Fik ikke lige talt med ham igaar om det. Min pung er blevet væk, så samtalen var mest om det.

Men han skulle op klokken 6 dagen efter så jeg går ud fra at det ikke blev helt vildt og voldsomt med ham.

Men jeg kan lige forestille mig hvor meget gang der har været i den i Madrid. Rigtig, rigtig, rigtig, rigtig meget.

Anmeld

13. juli 2010

Munder

3rollinger skriver:

Tak tak

Fik ikke lige talt med ham igaar om det. Min pung er blevet væk, så samtalen var mest om det.

Men han skulle op klokken 6 dagen efter så jeg går ud fra at det ikke blev helt vildt og voldsomt med ham.

Men jeg kan lige forestille mig hvor meget gang der har været i den i Madrid. Rigtig, rigtig, rigtig, rigtig meget.

Pis os med pungen, det er da irriterende.

Hvornår er det at han kommer til DK?

Anmeld

13. juli 2010

3rollinger

Munder skriver:

Pis os med pungen, det er da irriterende.

Hvornår er det at han kommer til DK?

Imorgen!!  Så det bliver rigtig dejligt. Det glæder vi os til.  

Jeg har også købt spansk fodboldtøj til ungerne, så de kan gå rundt og flashe det lidt når han er her.

Ja, det er noget rigtig møg pis med pungen. Men what to do?

Anmeld

13. juli 2010

Munder

Ihh, det bliver da dejligt at få familien samlet. Og farmand vil da sikkert blive stolt over ungerne i spansk fodboldtøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.