Sbs78 har født :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Anne85

Så har dejlige Sidsel født den lækreste pige  Hun blev sat igang igår kl 19.30 med ballonkateter og skønne Ida kom til verden idag kl 16.03 med en kampvægt på 3390 g og 50 cm.

Fødslen synes jeg selv Sidsel skal fortælle om - og ligeledes selv ha lov til at vise det første billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Lulle25

Tillykke til Sidsel, håber alt er gået godt og glæder mig  til og se lille Ida 

Og til dig søde Anne pust pust pust, lige om lidt er det også din tur

Knus

Anmeld

7. juli 2010

Anne85

Lulle25 skriver:

Tillykke til Sidsel, håber alt er gået godt og glæder mig  til og se lille Ida 

Og til dig søde Anne pust pust pust, lige om lidt er det også din tur

Knus

Tak søde Louise... hååååber... men ellers tælels der ned til igangsættelse når jeg er 42+0

Anmeld

7. juli 2010

Corn

Der kommer mere og mere fart på fødslerne...

Og kom så igang Anne for det er der sikkert ikke andre der har sagt til dig...

Anmeld

7. juli 2010

MTS

Stort tillykke til Sidsel. Jeg glæder mig til at se billeder på hindes lille pige.

Anmeld

8. juli 2010

AnneMette34

Stort tillykke Sidsel, glæder mig til at se prinsessen

Anmeld

8. juli 2010

NoName

Wee Tillykke Sidsel, glæder mig til at se masser af billeder og høre om fødslen...

Puuust til dig Anne, nu skal Nynne se og få pakket sammen så hun kan komme ud og vi andre også kan nyde hende lidt...

Knus Majken - der vist så småt godt kan ønske sig lidt ve støv...

Anmeld

8. juli 2010

Anne85

noname skriver:

Wee Tillykke Sidsel, glæder mig til at se masser af billeder og høre om fødslen...

Puuust til dig Anne, nu skal Nynne se og få pakket sammen så hun kan komme ud og vi andre også kan nyde hende lidt...

Knus Majken - der vist så småt godt kan ønske sig lidt ve støv...

Wiii.... så er du i uge 38... åbenbart er jeg ikke god for særlig meget vestøv... men når min lille pige en dag har tænkt sig at komme ud så lover jeg at dele det resterende vestøv med dig

Det ku fandme lige ligne at du fødte før mig selvom der er 4 uger imellem os....

Anmeld

8. juli 2010

NoName

Anne85 skriver:

Wiii.... så er du i uge 38... åbenbart er jeg ikke god for særlig meget vestøv... men når min lille pige en dag har tænkt sig at komme ud så lover jeg at dele det resterende vestøv med dig

Det ku fandme lige ligne at du fødte før mig selvom der er 4 uger imellem os....

Hahahahaha, ja jeg har tænkte på det.... nøjjj hvor vil du blive sur, på den gode måde, hvis jeg kom før dig...

men det tror jeg nu ikke, jeg tror jeg bliver den 1. i vores familie der skal prøve at gå over tid...

MEN det har jeg ikke lyst til, så jeg er så småt begyndt at ønske mig overskydende støv hos jer piger... Da det åbenbart ikke er lige effektivt hos alle... Jeg gider ikke gå mere nu, men kan vist godt instille mig på at gå lige så længe som dig søde...

Anmeld

8. juli 2010

FrkLarsen

Tillykke med prinsessen  

Synes godt nok at der er babyboom fortiden herinde i 3. kvartal!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.