dagen i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

isimaven

i dag havde jeg besøg af jordemoderen og vi havde en fin snak, så skulle hun stixe min urin og der var både blod og hvide blodlegemer i
så jeg skulle forbi lægen efterfølgende til at få det undersøgt nærmere, hun syntes også at min livmoder virker "lille" og var glad for at jeg skal scannes i morgen for at få det hele tjekket :/
så efter hun var kørt var jeg lidt i panik. De ringede så også fra Næstved hvor jeg skal scannes og måtte aflyse min scanning. Jeg skulle så have en ny tid mandag men da er vi taget afsted på ferie så den gik ikke - hun ville så ringe tilbage hvis hun kunne finde på noget. Jeg tog så til lægen og der så urinen gudskelov ok ud.
De ringede så lige før fra Næstved og kunne lige klemme mig ind på fredag til scanning som jeg nu er blevet helt nervøs for hvad nu hvis min lille spunk har det skidt!!!
Det skal dog siges at jordemoderen fandt hjertelyd og jeg mærker liv men er alligevel blevet helt bekymret...
så krydser bare fingre for fredag...

hilsen en bekymret isimaven 19+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

silden85

hvornår skal du til md-scanning? men alt må næsten hver iorden, når du har mærket liv og hørt hjertelydmen du må endelig skrive

Anmeld

7. juli 2010

isimaven

silden85 skriver:

hvornår skal du til md-scanning? men alt må næsten hver iorden, når du har mærket liv og hørt hjertelydmen du må endelig skrive

jeg fik tid på fredag klokken 11.30 med risiko for ventetid (de havde egentlig ikke tid men var nødt til at presse mig ind pga. at jeg går på ferie på søndag)
så nu krydser jeg fingre for at alt er som det skal være og jo det beroliger mig lidt at jeg mærker liv og hørte hjertelyd .
var det ikke også fredag du skal scannes??

isimaven

Anmeld

8. juli 2010

silden85

jeg krydser finger for dig joow jeg skal også til scanning imorgen kl. 11.40 jeg er rigtigt spændt, og håber alt er iorden

Anmeld

8. juli 2010

isimaven

Uha spændende!! Så skal vi ind nogenlunde samtidig pøj pøj med det
knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.