Søger gratis strikkeopskrift til dragt med fødder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.741 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg leder efter en gratis strikkeopskrift til en dragt med fødderi. De må gerne være sådan lidt smækbukse-/sparkedragt-agtige, dvs uden ærmer, men med "stropper" over skuldrene og så altså fødder i...

Synes jeg har kigget hele Drops igennem uden held og ooorker snart ikke surfe mere efter dem - nogen som ligger inde med et link eller en opskrift de vil dele?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Maria.

Jeg leder efter en gratis strikkeopskrift til en dragt med fødderi. De må gerne være sådan lidt smækbukse-/sparkedragt-agtige, dvs uden ærmer, men med "stropper" over skuldrene og så altså fødder i...

Synes jeg har kigget hele Drops igennem uden held og ooorker snart ikke surfe mere efter dem - nogen som ligger inde med et link eller en opskrift de vil dele?

Hva farve og størrelse tænker du? Har nemlig en jeg overvejer at sælge hvis det er..  - Altså en dragt..

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Altså jeg har nogen stykker men det jo svært at forklare hvordan de ser ud men bom bom jeg kan tage nogen billeder på mobilen og sende til dig hvis der er? Jeg har også et mega sødt hefte hos min mor men det kan jeg først få om 3 uger? 

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Altså jeg har nogen stykker men det jo svært at forklare hvordan de ser ud men bom bom jeg kan tage nogen billeder på mobilen og sende til dig hvis der er? Jeg har også et mega sødt hefte hos min mor men det kan jeg først få om 3 uger? 

Meget gerne, søde!

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Rosa skriver:

Meget gerne, søde!

Fik du ikke billed på din mobil? Jeg så dog lige det ikke var med fødder men den er altså mega sød og kunne godt forstille mig den var dig. Jeg prøver lige og få fat på det hæfte hos min mor. 

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Diana... skriver:

Fik du ikke billed på din mobil? Jeg så dog lige det ikke var med fødder men den er altså mega sød og kunne godt forstille mig den var dig. Jeg prøver lige og få fat på det hæfte hos min mor. 

Hm, har ikke fået noget endnu, men min tlf er lidt dum for tiden... Jamen vi har nemlig opskrifter på nogle uden fødder, men send mig den rigtig gerne alligevel

Anmeld

7. juli 2010

Moderator

Hva farve og størrelse tænker du? Har nemlig en jeg overvejer at sælge hvis det er..  - Altså en dragt..

Hejsa - jamen det er såmænd fordi min moar strikker til Jonathan, og hun mangler en at strikke efter - men ellers tak (send gerne et billede af dragten for en sikkerheds skyld hvis den er str 68 eller større)

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Rosa skriver:

Her er dem jeg har hjemme nu dog uden fødder men de er virkelig søde især de blå. Men nok svært at se. Får lige fat i det andet hæfte. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Rosa skriver:

Hm, har ikke fået noget endnu, men min tlf er lidt dum for tiden... Jamen vi har nemlig opskrifter på nogle uden fødder, men send mig den rigtig gerne alligevel

Hmm ok sende den for flere timer siden så den er nok forsvundet på rejsen Men har lige taget nogen billeder og lagt op over. 

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Rosa skriver:

Hejsa - jamen det er såmænd fordi min moar strikker til Jonathan, og hun mangler en at strikke efter - men ellers tak (send gerne et billede af dragten for en sikkerheds skyld hvis den er str 68 eller større)

Jeg troet det var dig der strikket begynde du ikke på det på et tidspunkt? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.