Så er det snart min tur...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Mutti2B

Puha, så er der forhåbentlig kun 4 - 5 dage til jeg skal insemineres og jeg får helt ondt i maven ved tanken . Lige pludselig er det nu og alligevel synes jeg bare tiden snegler sig afsted. Tør slet ikke tænke på ventetiden fra insemination til testdag Det er nu 1 år siden jeg begyndte at undersøge mulighederne for at blive insemineret med donor og nu sker det endelig. Jeg skal scannes først for min ene æggeleder er lukket, så jeg går bare her og x'er fingre for at det er den rigtige side jeg har ægløsning fra denne gang

Jeg kan slet ikke tænke på andet for tiden og jeg har de dejligste baby-drømme . Jeg er så klar til det her og er så utålmodig nu. Det vil bare være så fantastisk hvis det lykkedes første gang

Tak fordi du læste medog go sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Tropez

held og lykke med det hele

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2B

Tropez skriver:

held og lykke med det hele

Tak i lige måde

Jeg  for at alt går som det skal på lørdag. Hvornår vil du så ha testdag?

Anmeld

7. juli 2010

Tropez

Mutti2B skriver:

Tak i lige måde

Jeg  for at alt går som det skal på lørdag. Hvornår vil du så ha testdag?

hejsa og mange tak jeg har så test dag den 24 juli, men har valgt ikke at skrive mig på testlisten endnu for jeg har jo ikke noget at kunne teste på før efter lørdag,hvor der forhåbentligt er en ægbasse til mig

Anmeld

7. juli 2010

Enayia

Held og lykke, håber det bedste!

Anmeld

7. juli 2010

CamillaValby

for dig.

Kender godt den ventetid, den er sleeeeeeeeeeeeeeeeem.

Jeg venter på testdag nu, og syntes det går såååå langsomt.

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2B

Tropez skriver:

hejsa og mange tak jeg har så test dag den 24 juli, men har valgt ikke at skrive mig på testlisten endnu for jeg har jo ikke noget at kunne teste på før efter lørdag,hvor der forhåbentligt er en ægbasse til mig

Selvfølgelig er der en ægbasse til jer på lørdag og jeg glæder mig til at læse din opdatering.

Hvor bliver det bare spændende, wiiii.... Jeg har forlængst skrevet mig på testlisten for os i behandling. Glæder mig helt ubeskriveligt meget, men det kender du jo alt til, he he

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2B

Enayia skriver:

Held og lykke, håber det bedste!

Taaark

Anmeld

7. juli 2010

Mutti2B

CamillaValby skriver:

for dig.

Kender godt den ventetid, den er sleeeeeeeeeeeeeeeeem.

Jeg venter på testdag nu, og syntes det går såååå langsomt.

Tak

Ja, du er lige blevet insemineret, wiiii. Tror også at ventetiden på selve inseminationen er vand i forhold til ventetiden til testdag, puuuha

Du får lige en kluddermutter af x'ede arme og fingre sendt afsted til dig og jeg håber du lige om snart står med de 2 længe ventede streger

Anmeld

7. juli 2010

CamillaValby

Hvor er du sød

Tak i lige måde. Du må lige holde mig opdateret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.