Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Puha, så er der forhåbentlig kun 4 - 5 dage til jeg skal insemineres og jeg får helt ondt i maven ved tanken . Lige pludselig er det nu og alligevel synes jeg bare tiden snegler sig afsted. Tør slet ikke tænke på ventetiden fra insemination til testdag Det er nu 1 år siden jeg begyndte at undersøge mulighederne for at blive insemineret med donor og nu sker det endelig. Jeg skal scannes først for min ene æggeleder er lukket, så jeg går bare her og x'er fingre for at det er den rigtige side jeg har ægløsning fra denne gang
Jeg kan slet ikke tænke på andet for tiden og jeg har de dejligste baby-drømme . Jeg er så klar til det her og er så utålmodig nu. Det vil bare være så fantastisk hvis det lykkedes første gang
Tak fordi du læste medog go sommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
held og lykke med det hele
Tropez skriver: held og lykke med det hele
Tak i lige måde
Jeg for at alt går som det skal på lørdag. Hvornår vil du så ha testdag?
Mutti2B skriver: Tak i lige måde Jeg for at alt går som det skal på lørdag. Hvornår vil du så ha testdag?
hejsa og mange tak jeg har så test dag den 24 juli, men har valgt ikke at skrive mig på testlisten endnu for jeg har jo ikke noget at kunne teste på før efter lørdag,hvor der forhåbentligt er en ægbasse til mig
Held og lykke, håber det bedste!
for dig.
Kender godt den ventetid, den er sleeeeeeeeeeeeeeeeem.
Jeg venter på testdag nu, og syntes det går såååå langsomt.
Tropez skriver: hejsa og mange tak jeg har så test dag den 24 juli, men har valgt ikke at skrive mig på testlisten endnu for jeg har jo ikke noget at kunne teste på før efter lørdag,hvor der forhåbentligt er en ægbasse til mig
Selvfølgelig er der en ægbasse til jer på lørdag og jeg glæder mig til at læse din opdatering.
Hvor bliver det bare spændende, wiiii.... Jeg har forlængst skrevet mig på testlisten for os i behandling. Glæder mig helt ubeskriveligt meget, men det kender du jo alt til, he he
Enayia skriver: Held og lykke, håber det bedste!
Taaark
CamillaValby skriver: for dig. Kender godt den ventetid, den er sleeeeeeeeeeeeeeeeem. Jeg venter på testdag nu, og syntes det går såååå langsomt.
Tak
Ja, du er lige blevet insemineret, wiiii. Tror også at ventetiden på selve inseminationen er vand i forhold til ventetiden til testdag, puuuha
Du får lige en kluddermutter af x'ede arme og fingre sendt afsted til dig og jeg håber du lige om snart står med de 2 længe ventede streger
Hvor er du sød
Tak i lige måde. Du må lige holde mig opdateret.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128