Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhhh så fin du er! Og sød tattoo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bolette skriver: Hehe - ja, en 1-værelses kan man vist godt kalde det Tak skal du have!! Kan se du/I venter en dreng til september!! Skønt og tillykke med det Hvordan med dig og strækmærker - har du været heldig indtil nu?
Hehe - ja, en 1-værelses kan man vist godt kalde det
Tak skal du have!! Kan se du/I venter en dreng til september!! Skønt og tillykke med det Hvordan med dig og strækmærker - har du været heldig indtil nu?
Ja, måske en et-værelset på en 5hotel
Ja, det gør vi Mange tak, og ja, det er det Har også været heldig indtil videre men min mor har en del, så frygter lidt at det kommer her.. Men håber håber håber Hehe..
Bolette skriver: Hejsa Vi er nu nået til uge 28 og nu synes jeg maven er ved at være godt stor! Men med lidt over 12 uger endnu bliver den jo nok meget større!! Jeg vil lige dele dette billede med Jer og ønske god sommer til Jer alle Bolette 27+2
Hejsa
Vi er nu nået til uge 28 og nu synes jeg maven er ved at være godt stor! Men med lidt over 12 uger endnu bliver den jo nok meget større!!
Jeg vil lige dele dette billede med Jer og ønske god sommer til Jer alle
Bolette 27+2
WAUW
Sikke en flot mave Glæder mig til at se billeder af hvad der gemmer sig derinde
Knus
Ja, måske en et-værelset på en 5hotel Ja, det gør vi Mange tak, og ja, det er det Har også været heldig indtil videre men min mor har en del, så frygter lidt at det kommer her.. Men håber håber håber Hehe..
Hehe - ja, det kan bestemt ikke være mindre end et 5-stjernet hotel! haha.
Jeg skal bestemt nok krydse fingre for dig ;-)
WAUW Sikke en flot mave Glæder mig til at se billeder af hvad der gemmer sig derinde Knus
Tusind tak altså :-) Det er jeg glad for at du synes!!
Ja, det glæder vi os også selv til at se. Hehe ;-)
Bolette skriver: Tusind tak altså :-) Det er jeg glad for at du synes!! Ja, det glæder vi os også selv til at se. Hehe ;-)
3 mdr tilbage... det er jo ingenting. Husker selv hvordan det var den tid der gik hurtigst
Har i fundet navn til prinsen??
Bolette skriver: Hehe - ja, det kan bestemt ikke være mindre end et 5-stjernet hotel! haha. Jeg skal bestemt nok krydse fingre for dig ;-)
Nej vel - og så ellers penthouse-suite hehe
Mange tak
Milla-Victoria's mor skriver: 3 mdr tilbage... det er jo ingenting. Husker selv hvordan det var den tid der gik hurtigst Har i fundet navn til prinsen?? Knus
Jeg synes at 2. trimester gik vildt hurtigt... Men nu har jeg ikke så travlt igen. Jeg kan godt vente lidt endnu til han kommer, så man lige kan nå at nyde den sidste "alene-tid" man har sammen med kæresten
Vi kan ikke helt finde ud af det... Men det bliver nok Thor eller Oscar...
Sisley skriver: Uhhh så fin du er! Og sød tattoo
Tusind tak Jaa - er også glad for min tatoo
smuk dejlig gravid mave
ih savner helt at være gravid. og du glæder dig sikkert til han kommer ud.
god sommer til jer
knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128