Pigetøj str. 74

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.157 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Ida.

Kom med et bud! Tøjet er generelt i god stand - en del er næsten som nyt...det er vasket i neutral vaskepulver uden skyllemiddel og er fra dyre- og røgfrit hjem

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Maria.

Pris for billede: 

1, 5, 20, 32, 42..

Anmeld

7. juli 2010

Ida.

Maria. skriver:

Pris for billede: 

1, 5, 20, 32, 42..

110 kr plus porto

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

Uhh, sikke meget lækkert tøj. Jeg syntes rigtig godt om "Me Too", da der altid er kulør, glade farver og mønstre i deres tøj.

Jeg syntes om det hele, men Celina er nok inden længe på vej ud af str. 74, og på vej i str. 80.... Og hun mangler ikke ligefrem tøj!!

Men HVIS nu, at den ikke bliver solgt, så er jeg ihvertfald interesseret i denne (foto) Jeg kan så betale dig, når vi ses på søndag, ikke !?! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

Og sig lige til, når du sådan opretter tøj-salgs indlæg - nå!!
Sidste gang var jeg bare heeelt vild efter den dersens søde buksedragt, men var jo desværre liiige et øjeblik for sent ude....

Anmeld

8. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Uhh, sikke meget lækkert tøj. Jeg syntes rigtig godt om "Me Too", da der altid er kulør, glade farver og mønstre i deres tøj.

Jeg syntes om det hele, men Celina er nok inden længe på vej ud af str. 74, og på vej i str. 80.... Og hun mangler ikke ligefrem tøj!!

Men HVIS nu, at den ikke bliver solgt, så er jeg ihvertfald interesseret i denne (foto) Jeg kan så betale dig, når vi ses på søndag, ikke !?! 

Hehe som du kan se er jeg også MEGET glad for Me too

Kjolen der har maria allerede skrevet på, men hvis hun hopper fra, er kjolen din og undskyld, at jeg ikke har skrevet det til dig  men hvis det kunne have interesse, så kan jeg da tage tøjet med på søndag, så kan du se, om der er noget, Celina ikke kan leve uden

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Kjolen der har maria allerede skrevet på, men hvis hun hopper fra, er kjolen din og undskyld, at jeg ikke har skrevet det til dig  men hvis det kunne have interesse, så kan jeg da tage tøjet med på søndag, så kan du se, om der er noget, Celina ikke kan leve uden

Det er farligt at lade sig friste.... Men svært (læs: umuligt) at lade være

Du skal ikke slæbe dig vej hertil. Så kun hvis det ikke er noget bøvl!
Så vil da gerne kigge det lidt igennem, når vi skal ses 
Dog vil jeg ikke købe en frygtelig masse i str. 74 mere, da det kun er et spørgsmål om tid, før hun rykker videre til str. 80. Og så vil det være brand-ærgeligt, at ligge inde med en helt masse "nyt" (brugt, men for os nyt), som aldrig nåede at blive brugt alligevel.

Jeg havde godt set, at en anden har vist interesse, for den jeg skrev på.
Det var også bare HVIS den nu ikke bliver solgt - Så vil jeg gerne købe den!

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Det er farligt at lade sig friste.... Men svært (læs: umuligt) at lade være

Du skal ikke slæbe dig vej hertil. Så kun hvis det ikke er noget bøvl!
Så vil da gerne kigge det lidt igennem, når vi skal ses 
Dog vil jeg ikke købe en frygtelig masse i str. 74 mere, da det kun er et spørgsmål om tid, før hun rykker videre til str. 80. Og så vil det være brand-ærgeligt, at ligge inde med en helt masse "nyt" (brugt, men for os nyt), som aldrig nåede at blive brugt alligevel.

Jeg havde godt set, at en anden har vist interesse, for den jeg skrev på.
Det var også bare HVIS den nu ikke bliver solgt - Så vil jeg gerne købe den!

Anmeld

8. juli 2010

JustAnotherName

Den røde bluse fra "Me Too" med træ og fugle på, har vi i forvejen...

Har du mere liggende, end det som er på billederne i dette indlæg?
Og er der eventuelt også noget af det i str. 80, som I er ved at lægge fra?

Anmeld

8. juli 2010

loppen82

hvad ska du ha for billed 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.