Hej piger
Håber i alle har det godt og nyder jeres graviditet og det dejlige sommer vejr.
Lige et ØV indlæg fra mig af håber det er ok men har lige brug for at læsse af.
Jeg er jo gravid som i jo ved er i uge 12 og det var ikke planlagt det er sket på kondom men der må jo være en mening med det er os nu. Vi var gået igang men stoppet faktisk igen med det samme da jeg ikke var helt klar og skulle starte i skole så vi besluttet at vente til december for så passet det med skole slut.
Men jeg blev så gravid nu og jeg kan så ikke starte i skole før min barsel er slut og det er også helt ok selv om jeg er lidt ked af det for havde virkelig glæde mig til at komme igang.
Nå men problemet er at jeg faktisk slet ikke er glad for at jeg er gravid jeg er faktisk rigtig ked af det, det hjælper jo så heller ikke at jeg er syg samtidig. Men jeg har så meget i hoved bla min veninde som jeg for nyligt fandt død i hendes lejlighed, vores hus som er under renovering som vi ikke har råd til at blive færdig med, jeg er på kontanthjælp for førstegang i mit liv og har rigtig svært ved at være arbejdsløs, min familie er LANGT fra mig, slemme ting fra min barndom som er dukket op igen osv. Så jeg har bare rigtig meget der trykker og gør at jeg har svært ved at glæde mig.
Jeg ønsker mere end noget andet en barn mere men jeg ønsket mig det først når jeg var klar jeg er så bange for at jeg ikke kan give Lucas det samme som før jeg er så bange for jeg bliver en dårlig mor til 2 jeg er så bange for at der skal ske os noget jeg er så bange for at min elsket mand forlader mig fordi jeg har det som jeg har det. Jamen jer er ikke andet en bange bange og bange.
Det har så hjulpet at min søde svigerinde også er gravid 3 uger længere henne end mig og at min søde veninde (MetteT som lige har lavet et indlæg her inde) også er gravid så har jeg nogen at følges med og være på barsel med og hygge mig med. Men for pokker hvor har jeg dårlig somvittighed over at føre sådan om graviditeten. Jeg er på hospitalet til tjek og akupunktur hver mandag og torsdag og har snakket en del med dem og har fået strenge ordre om at gå til lægen og få snakket med ham så det ikke ender med en dep nu eller efter fødslen så vi når og arbejde med mig. Men min læge har selvfølgelig ferie lukket til den 19 øv øv.
Åhh jeg er bare så træt af at være syg, træt, ked af det og ikke kan overskue en skid. Jeg vil bare glæde mig.
Jeg har aldrig strikket før men beslutte mig for at prøve så kunne jeg strikke en trøje til lille ny og jeg er også blevet helt bit af det men det var jo så meningen det skulle være til lille ny men pludselig er der jo flere der gravide og så stedet for at hygge mig med at stikke den lille ny tænker jeg på hvem af de 2 andre der er gravide der skal havde den.
FOR POKKER hvor føler jeg mig ond dum og klam at jeg kan havde det sådan og føler mig som den dårligste mor ever.
Undskyld jeg læsser af på jer. men havde lige brug for det 
Knus Diana