"Gammeldags" højstol/legebord søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.091 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

MorTilGustav

Ja, jeg leder efter en af de der "gamle" super smarte modeller man kan bruge som højstol og så slå ned til legebord  Havde selv en som barn og var helt vild med den! Har ikke set den i forretninger men mange har dem da de har arvet dem. Har kigget på dba.dk og guloggratis.dk men der er ikke så mange og de der er bor langt væk. Hvis I har (eller kender nogen der har) sådan en til salg et sted i midtjylland, må I endelig sige til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Dot D

MorTilGustav skriver:

Ja, jeg leder efter en af de der "gamle" super smarte modeller man kan bruge som højstol og så slå ned til legebord  Havde selv en som barn og var helt vild med den! Har ikke set den i forretninger men mange har dem da de har arvet dem. Har kigget på dba.dk og guloggratis.dk men der er ikke så mange og de der er bor langt væk. Hvis I har (eller kender nogen der har) sådan en til salg et sted i midtjylland, må I endelig sige til

Er det sådan én i træ du mener? For så mener jeg at jeg har en et eller andet sted. Bor lidt nord for Randers...

Anmeld

7. juli 2010

MorTilGustav

Dot D skriver:

Er det sådan én i træ du mener? For så mener jeg at jeg har en et eller andet sted. Bor lidt nord for Randers...

ja sådan en type her:

Anmeld

7. juli 2010

Dot D

MorTilGustav skriver:

ja sådan en type her:

Jeg skal lige få de tjekket op, mener nemlig, at det var sådan én jeg købte til at stå hos mine svigerforældre. Skal nok finde ud af det, men det kan godt være det varer lidt.

Hej fra Dot

Anmeld

7. juli 2010

Maja_4000

Man kan købe den i babysam .. Den er i deres katalog på side 57 (:

http://www.e-pages.dk/babysam/13/

Anmeld

7. juli 2010

SiLiMiMa

vi har en på loftet, som bare står der.... men vi bor helt nede på als, såååå....

ellers måtte du få den.

heise

Anmeld

7. juli 2010

piap

MorTilGustav skriver:

ja sådan en type her:

Hej

Har også været på udkig efter sådan en, var så heldig at finde en på genbrug, har  dog siden jeg har fundet min egen (gave 50kr for den) set rigtig mange der har dem... men kig på genbrug deri er der nok størst chance for at finde dem billig.

Anmeld

7. juli 2010

>>Carina<<

Mener at man kan købe den i Babysam

Anmeld

7. juli 2010

cdinesen

jeg har også set dem i babysam!

Anmeld

7. juli 2010

Diana...

Åhh jeg kan slet ikke hjælpe dig men bliver lige nød til at sige at HVER gang jeg læser indlæggets navn "gammeldags" højstol/legebord søges tænker jeg på en "gammeldags" vaffelis MUMS hi hi Jeg når aldrig at læse overskriften færdig fordi jeg tænker på IS griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.