andre, der er gået over?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

583 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

CHD

Føler jeg er den sidste i min omgangskreds, der endnu ikke har født. Er kun gået nogle dage over tid, men tiden er såååå laaang.

Prøver at fylde dagene ud med en masse ting, så tiden bare vil flyve afsted, men det er svært at tænke på andet end barnet, der ikke vil ud og den foreståene fødsel. Er så utålmodig lige nu!!!

Er der andre, der er gået over tid???

Carina 40+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Anne85

CHD skriver:

Føler jeg er den sidste i min omgangskreds, der endnu ikke har født. Er kun gået nogle dage over tid, men tiden er såååå laaang.

Prøver at fylde dagene ud med en masse ting, så tiden bare vil flyve afsted, men det er svært at tænke på andet end barnet, der ikke vil ud og den foreståene fødsel. Er så utålmodig lige nu!!!

Er der andre, der er gået over tid???

Carina 40+3

Ja mig  Jeg er gået 6 dage over tid... har efterhånden givet helt op og har nu ingen forventning om at gå igang af mig selv - så jeg tæller ned til igangsættelse som jeg er blevet lovet når jeg er 42+0 (15. juli).

Synes dog lige pt de 8 dage føles som en evighed - og skal også ærligt indrømme at jeg ikke er vild med at skulle sættes igang - forestiller mig at det vil give en langt hårdere fødsel end hvis jeg gik igang af mig selv.

Hulk - jeg der havde glædet mig sårn til min 2. fødsel

Anmeld

7. juli 2010

benita

hey i 2

tror godt at jeg kan forestille mig hvordan i går og har det, nu vil man bare gerne ha at det skal ske, så man kan møde den lille  jeg sender jer alle veer og vand så i snart kan komme igang.

Anmeld

8. juli 2010

CHD

Krydser fingre for det snart sker for os

Selvom jeg ærligt må erkende at jeg ikke kan mærke nogle tegn endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.