To do...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Bamme

NU vil jeg simpelthen sætte mig ned og lave en to-do liste...

Pakke Razz gamle tøj/sengetøj/legetøj sammen og få givet til VS f.eks.

-Det komplet latterligt, jeg ved jo LIGE hvor det ligger, klar til at blive pakket sammen... Men det er jo det der med at tage sig sammeL.

Andre som laver to-do lister?

Jeg synes det er SÅÅÅÅÅ nice, hver gang man kan vinge et punkt af!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Kaufie

Jep - sidder med en to-do liste ved siden af mig - når alt er streget ud går jeg på ferie - dog SENEST på fredag kl 14!!

Problemet er så, at jeg mentalt er stået af og hver gang jeg tager mig sammen og får strøget et punkt, så ryger der 1-2 nye på igen - så det har lange udsigter det der med tidlig sommerferie......

Mette, hvis primære arbejdsopgave er at undgå overspringshandlinger i denne uge (det går ikke så godt igen...)

Anmeld

7. juli 2010

Stumpen

Ikke altid, det kommer an på hvor meget jeg synes at jeg skal have lavet = så meget at jeg bliver halv stresset over at tænke på det.. Så har jeg det bedst med at skrive ned og så strege ud hen ad vejen..

Anmeld

7. juli 2010

Mary

Jeg er stor fan af to-do lister  Har nok hundredevis på min tlf, computer og papir hist og her! Og ja, mega tilfredsstillelse hver gang man kan strege en ud!

Anmeld

7. juli 2010

ivfmarie

Jef EEEElsker to-do'er!!

Har netop lagt blyanten efter at have udfyldt 1½ A4 med ting der skal pakkes inden fredag middag, hvor vi ræser til Fynsland.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.