Hvordan har i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

473 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. juli 2010

Patrick07

Ville egnetlig bare høre hvordan i dejlige kommende mødre har det i denne tid

Har selv lige været syg i et par dage + jeg er begyndt  at have utrolig mange pluk veer  øv øv er endda begyndt at snakke om sygemelding fra arbejde af, og det var slet ikke en del af min plan øv..

Ellers glæder jeg mig helt vildt til næste uge.. for så smutter mig og min vidunderlige familie til Italien JUBII, hold da op jeg glæder mig

Ellers ville jeg egentlig bare høre hvordan i andre går rundt og har det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

oo

øv hvor lyder det træls for dig

jeg har det godt. jeg er jo så priviligeret, at min barsel er startet allerede - i form af sommerferie, som så går direkte ind i barslen. så jeg går bare og tuller rundt herhjemme. gemalen er jo gymnasielærer, så han har også en god lang sommerferie nu, så det er bare fantastisk hyggeligt

jeg var til 2. lægeundersøgelse igår og alt er tip top - dog dyrker hun min urin pga mistanke om blærebetændelse. jeg har dog ikke selv den mistanke, men af en eller anden grund, er det noget doktorer altid tror jeg har  anyway, der skulle komme svar idag!

lækkert med tur til Italien!!! det gad jeg godt! vi skal til københavn (hvor hele min familie og alle vores venner jo bor - og hvor vi kommer fra) imorgen. min ældste lillesøster bliver gift idag  og holder bryllupsreception på fredag  og jeg GLÆDER mig til at se hende som Frau!!

Anmeld

7. juli 2010

marhemor

Jeg har det altovervejende godt, men synes godt nok at mine humørsvingninger er på sit højeste lige for tiden...

Har også en del plukveer, men synes at de bliver mildere i styrke, men oftere, så det er til at leve med.

Hvor lyder det bare fedt med ferie og startet barsel... Jeg glæder mig helt vildt til midten af august, så er det min tur til at gå fra!

Italien? Elsker bare det land... Vi overvejer også en tur derned til august, men nu må vi se hvad vi og vores økonomi magter til den tid

Rigtig god ferie til alle jer heldige

Anmeld

7. juli 2010

misslea

Dejligt at høre, at I alle har det skønt!!!

Jeg har det også smadder godt!!! Har ikke oplevet hverken en eneste plukve, utilpashed, træthed eller noget som helst endnu, så det er jo bare skønt!!!

Jeg har lige lidt over 3 uger tilbage på arbejdet, og så er dte min tur til at gå på barsel d. 30 juli!! YAY!!!  Jeg er pædagog, og derfor er det allerede så tidligt!!

Hmm tjaaa.... her blir det ikke til den helt store sommerferie!! Eller dvs. vi regner ikke med at rejse nogen steder i år... desværre!!! Min mad har først ferie i slut aug/start sep ,og det er liiiiige sent nok at tage til udlandet synes jeg når jeg har termin d. 4. okt!!! Men vi tager nok en uge i sommerhus et sted i jylland, tror jeg!!!

Så her går det jo bare derudaf... vi skal til en del bryllupper plus 3 30 års fødselsdage her hen over sommeren, så vi får nok at se til... (håber jeg kan komme til at se nogenlunde fiks ud i en af alle mine fine kjoler...hehe)

Mange fra Lea

Anmeld

7. juli 2010

norup81

Det er dejligt at hører at I alle har det godt.

Når jeg ser bort fra at jeg stadig kaster op om morgen og har begyndende bækkenløsning, ja så føler jeg også at jeg har det rigtig godt.

Jeg får også en god lang barsel, da jeg går fra på næste fredag på 3 ugers ferie, som så går over i barsel. Så ser fremtil at skal gå herhjemme og hygge.

Sommerferie bliver der ikke så meget af, da vi skal giftes om lørdagen i uge 29, så der kommer til at gå lidt tid med det.

God sommer til alle.

Anmeld

8. juli 2010

sus34

Jeg synes hun begynder at blive tung... både foran nederst hvor maven "hænger ud" og i bækkenet hvis jeg laver for meget. Humørsvingninger har jeg også en del, men det er nok bare fordi mit liv er så rodet lige nu...

Men ellers har jeg det fint. Min sommerferie er snart slut og så skal jeg arbejde indtil midt i sep... underligt hun kan komme mellem 3 og 4 mdr nu... 3 mdr er snart men der er meget længe til 4 mdr...

Hilsen Susanne.

Anmeld

9. juli 2010

Louisesam

Hej med jer!

Jeg har det fantastisk dejligt!  Har fået sommerferie, som en anden også skrev - så er det sommerferie nu de næste 2 mdr og direkte barsel derefter!! Perfekt timing!! Hehe!

Jeg har oplevet meget få plukveer, som ikke er specielt rart jo, men ellers er jeg bare træt og øm i benene og fødderne hver aften, og lænden har det heller ikke altid så godt! Men i det store hele føler jeg mig bare SÅ klar til kamp og glæder mig mere og mere for hver dag, der går, til at få min lille Mikas ud!  Pudsigt nok - efter en bekymret snak med min kæreste i går - så kunne jeg presse en lille bitte smule råmælk ud af begge brystvorter i dag! Har nemlig læst at hvis der ikke i forvejen skulle være kommet noget før denne uge (28), så burde det bestemt komme nu!! Hvor var det bare en fantastisk følelse at se, at det hele virker, som det skal, at MIN krop kan finde ud af det hele af sig selv - er SÅÅÅ stolt!

Så jeg nyder livet som kommende mor  Dejligt at høre at I andre også har det godt!

Anmeld

27. juli 2010

mybaby-girl

Patrick07 skriver:

Ville egnetlig bare høre hvordan i dejlige kommende mødre har det i denne tid

Har selv lige været syg i et par dage + jeg er begyndt  at have utrolig mange pluk veer  øv øv er endda begyndt at snakke om sygemelding fra arbejde af, og det var slet ikke en del af min plan øv..

Ellers glæder jeg mig helt vildt til næste uge.. for så smutter mig og min vidunderlige familie til Italien JUBII, hold da op jeg glæder mig

Ellers ville jeg egentlig bare høre hvordan i andre går rundt og har det...

Vi har det godt her, men er blevet sygemeldt fra arbejdet, havde kun to uger tilbage, så det går .. Men kunne ikke komme ordenligt ned til gulvet længere og fik mange plukveer af at være på abejde (Skal lige siges at jeg arbejder som sosu-hjælper)... men ellers går jeg bar hjemme og tænker hvordan baby-væreslet skal se ud og slapper af  Manden er først hjemme sidst på eftermiddagn, så det kan være lidt kedeligt og træls engang imellem Vi skal til 2 jordmorbesøg d. 9/8, så jeg glæder mig helt vildt til at komme ind og hører hvordan det hele står til men det er da træls for dig at skulle blive sygemedlt, når man mindst venter det, og turen til Italien, lyder dælme hyggeligt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.