Hejsa......
Min datter og jeg stod og var ved at smøre madpakker da hun siger:
Mor jeg har fortalt xxx at jeg herhjemme har en lyserød Ipod med æblet på og at den har en smadret skærm. Blev helt paf for det har hun slet slet ikke - det skal siges at hun dog lige har købt en mp3 afspiller, men hun har fortalt xxx det før hun fik mp3 afspilleren, da hun ikke har været i SFO i denne uger ( hun fik den i søndags)
Nåh sagde jeg og blev faktisk lidt sur, og spurgte hvorfor hun "lyver" om sådan noget..... men det kunne hun ikke svare på.
Det er ikke første gang at hun siger sådanne noget.... for nogle uger siden havde hun sagt til yyy at hun havde en Zhu Zhu pet med tilbehør derhjemme ( sådan en elektronisk hamster) og det havde hun heller ikke..............
Jeg bliver så ked og frustreret over det. Hun er 6 år gammel.
Tænker at hun føler sig udenfor i forhold til hvad de andre har og hun ikke, men hun mangler ikke noget overhovedet. Hun har fået sådan en zhu zhu pet ( købt for hendes egne penge, som hun har tjent ved at sælge andre legesager på sådan en købe bytte sælge dag) så det er jo ikke fordi at hun er "bagud".
Er det gruppe pres, usikkerhed, følelsen af ikke at slå til??? Åhh har så mange tanker............
Åhh, ved ikke lige hvad jeg vil andet end jeg IKKE vil have hun lyver og bare bliver så ked af det.........
En mor med ondt i hjertet
Anmeld