Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
....Også melde mig her..!!
Jeg hedder Mette og er fra Silkeborg.. Har i forvejen en datter (kathrine) på halvandet.. (fra december 2008)
Jeg har termin den 10. Marts..
Glæder mig til at følges med jer..
Knus Mette
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JAAA JUBIII JUHUUUU HURRAAAA
Ikke nok med vi skal følges i det virkelige liv så vi også i termins gruppe sammen JUHHUUUUUU hi hi
Endnu en gang tillykke det er jo bare ALT for godt
KNUS
Ihhh Mette!!! Hvor dejligt! HURRA!!! Så kan vi følges! Ejjj hvor er det skønt for jer! STORT tillykke!!
Tak ska i ha...
Ja det er bare så super skønt!!! Så vildt at det lykkedes så hurtigt!!! Er så glad så glad så glad...
Ja det er sgu vild som ens krop kan ændre sig ikk. Men hvor er det bare dejligt for jer at i ikke skal gennem den lange kamp igen. hi hi og mig som troet i ville vente lidt
Diana... skriver: Ja det er sgu vild som ens krop kan ændre sig ikk. Men hvor er det bare dejligt for jer at i ikke skal gennem den lange kamp igen. hi hi og mig som troet i ville vente lidt
Hehe... Vi har snydt jer har vi...
Knus..
MetteT skriver: Hehe... Vi har snydt jer har vi... Knus..
Griner ja det må man sige hi hi da jeg så den besked råbte jeg i hele haven efter Claus samtidig med jeg faldt over drømmesengen og vi havde gæster mega pinligt men jeg havde jo så travlt med at finde ud af om jeg kunne læse eller ikk ha ha ha ha
Diana... skriver: Griner ja det må man sige hi hi da jeg så den besked råbte jeg i hele haven efter Claus samtidig med jeg faldt over drømmesengen og vi havde gæster mega pinligt men jeg havde jo så travlt med at finde ud af om jeg kunne læse eller ikk ha ha ha ha
Hehe... Det gad jeg godt at ha set...
Men læse, det kunne du...
MetteT skriver: Hehe... Det gad jeg godt at ha set... Men læse, det kunne du...
JAAA det kunne jeg så lidt har jeg dog lært i skolen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128