Godaften piger ..
Jeg håber nogle kan hjælpe mig med at svare på "Hvad dette kan være?"
Jeg sætte mig ned i sofaen tidligere i dag (omkring kl.10.30 hvor SP’en kom) hvor jeg får sådan en mærkelig følelse fra min lænd og op af (lidt ligesom når man får denne her bedøvelse i ryggen som jeg husker det med min datter! Som sådan en spænding) tænker at det var nok bare fordi jeg havde sat mig forkert, men de er kommet flere gange i løbet af dagen, det startede bare med smerter ved lænden som er værre end de småveér jeg har haft de sidste par dage.
Jeg har haft diarre i to dage nu og har prøvet alt det som burde hjælpe for at stoppe det, men uden held.
Jeg har ikke rigtig lavet noget andet end at slappe af, da jeg ikke sover for godt om natten længere. Jeg føler mig rigtig træt. Jeg har dog en meget lav blodprocent (4,7) spiser og drikker normalt eller jeg drikker en del mere end jeg plejer.
Jeg mærker min lille baby indeni maven fint og som jeg plejer – udover den sparker/flytter sig ”tungere” end den plejer.
En varmepude ved min ryg tager nogle af smerter (men så føler jeg bare denne snurrede/muren i ryggen i sted for).
Samt min kæreste synes jeg virker ”hævet” dernede imellem benene og jeg har denne følelse af det trykker nedad og især når jeg nyser og hoster.
Er der nogle herinde som måske ved hvad dette kan skyldes/være?
Mvh en kvinde som ikke føler sig hel klar til at føde nu – 35 uger i dag = 5 uger tilbage endnu !!
Anmeld