Er tosset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.785 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

LouiseNielsen

Må lige lade mine følelser få frit løb her.....

Min veninde siden 2 klasse meldte 3 dage før mit bryllup fra, fordi hun havde tandpine..... Men hun er så i stedet blevet set til Rock i Ringkøbing i lørdags, som jo er samme dag som jeg holdt bryllup. Jeg skrev enda til hende fredag aften hvordan det gik med hende for hun ku stadig nå at komme med til bryllup jo, men nej hun var for skidt.....

Der blev jeg lige en veninde fattigere!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Min veninde siden 2 klasse meldte 3 dage før mit bryllup fra, fordi hun havde tandpine..... Men hun er så i stedet blevet set til Rock i Ringkøbing i lørdags, som jo er samme dag som jeg holdt bryllup. Jeg skrev enda til hende fredag aften hvordan det gik med hende for hun ku stadig nå at komme med til bryllup jo, men nej hun var for skidt.....

Sikke dog en "veninde"

Håber dog du havde en fantastisk dag alligevel. det ser det i hvert fald ud til!

Anmeld

6. juli 2010

Mor-til-asta-09

Ej det var dog noget mærkeligt noget

Men ja så ved man da hvem der er ens sande veninder...

Anmeld

6. juli 2010

grinny

LouiseLarsen skriver:

Forstår godt hvis du er rigtig ked og såret, det ville jeg ha været!

Jeg ville aldrig nogensinde kunne tilgive hende for det hvis det var min veninde, jeg vil ikke en gang skænke hende en tanke fordi i min verden ville hun være fuldstændig værdiløs! 

En stor til dig. Håber dig og din mand havde en god dag

Anmeld

6. juli 2010

charlottekri

Det er da simpelthen for latterligt!!! sikke en skod veninde!!!

Anmeld

6. juli 2010

Mutti2B

Føj, da!! Sikke en "veninde". Ud til højre med hende!

Har du konfronteret hende med din viden?

Og tillykke med brylluppet

Anmeld

6. juli 2010

LouiseNielsen

Mutti2B skriver:

Føj, da!! Sikke en "veninde". Ud til højre med hende!

Har du konfronteret hende med din viden?

Og tillykke med brylluppet

Har jeg ja, men hun ignorere både mine opkald, min sms og da jeg skrev til hende på face.... Så mon ik hun har dårlig smag i munden!

Håber jeg!

Anmeld

6. juli 2010

Pia.

Sikke da en veninde... Trist hun viste sig fra en side du ikke kendte, men godt du fik hende ud af dit liv.. Du fortjener meget bedre...

Håber I havde en fantastisk dag og en masse gode minder rigere, med de mennesker som for alvor betyder noget for jer og er en del af jeres liv.

De bedste knus fra Pia.

Anmeld

6. juli 2010

Jibbe

Hold da op det kan jeg godt forstå du er tosset over. Fjols er hun.

Var det ikke også dig som havde en veninde som aflyste 3 uger før pga noget gammel elevfest? Man lærer da virkelig hvem ens veninder er...

Anmeld

6. juli 2010

twinboys

LouiseLarsen skriver:

Har jeg ja, men hun ignorere både mine opkald, min sms og da jeg skrev til hende på face.... Så mon ik hun har dårlig smag i munden!

Håber jeg!

Ja håber hun har en dårlig smag i munden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.