Smerter og intet overskud :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Meilby

Hej tøser..

Det er virkelig svært at være gravid ligenu Har simpelthen så mange smerter i både læn og underliv (lægen mener det er et ledbånd der strækker sig), at jeg bare intet overskud har Sover ikke om natten, og synes dagene er forfærdelige selvom jeg allerede nu er sygemeldt på deltid Jeg var så ved læge idag, og håbede faktisk på at han ville sygemelde mig helt, men han snakkede om noget akupunktur jeg skulle prøve, og ellers fysiorterapi.. Derudover sagde han at det nok kun bliver værre endnu, men nævnte intet om sygemelding. Puha der er langtid til 11 oktober endnu Mit overskud er simpelthen på et lavpunkt nu, overskuer nærmest ikke andet end at lægge mig når jeg kommer hjem hver dag, og får INTET lavet herhjemme.. Rigtig øv..

Dette var vidst bare et lille indslag for at komme af med det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

roenlund

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive men synes lige du skulle have et

jeg står desværre i samme situation, jeg måtte sygemelde mig i starten af maj... og kommer desværre nok ikke tilbage på arbejde før jeg går på barsel, hvilket først er i starten af sep  der er bare længe til og intet at lave, bevæger jeg mig bare lidt for meget gør det bare skide hammer ondt

Jeg har heldighvis ikke haft problemer med min læge, han udfyldte bare papirerne til komunen og sendte mig videre til en fys...

Håber at du enten for det bedre eller at du kan blive sygemeldt så du kan få den ro du har brug for...

Mvh Mia

Anmeld

7. juli 2010

Meilby

Tusind tak for krammeren, det hjælper og sender da lige en tilbage til dig også Jeg er hjemme igen idag pga. smerter, og han har nu bedt mig om at ligge stille resten af dagen, og komme op til ham igen imorgen.. Så må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.