Øhhh... -er det normalt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

AnneP

..at bløde efter insiminering??

Har været til oppe og blive insimineret idag efter et langt hormon forløb, for mine æg ville ikke vokse!

Nå men da jeg så gik på toilettet efterfølgende ser jeg ar jeg små bløder!!!  er det normalt, eller?? er ski` blevet lidt små nervøs!

Håber I kan give et svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Fru Dinesen

Heyyy  

det gjorde jeg også .... men fik en velskabt dreng ud af det ... tror det måske kan være fordi de piller så langt oppe i en og der er små tynde blodkar der oppe  

Krydser alt for der kommer en velskabt baby ud af det 

Anmeld

6. juli 2010

AnneP

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Heyyy  

det gjorde jeg også .... men fik en velskabt dreng ud af det ... tror det måske kan være fordi de piller så langt oppe i en og der er små tynde blodkar der oppe  

Krydser alt for der kommer en velskabt baby ud af det 

Tak for svarret!  Pyhh så er jeg lidt mere rolig!

Ja vi håber alt går som det skal!

Anmeld

6. juli 2010

CamillaValby

Jeg blev insemineret i fredags, der blødte jeg også en smule. I weekenden var der intet og både i går og i dag har der været meget lidt.

for dig. Du må lige give en update når du ved noget

Anmeld

6. juli 2010

AnneP

CamillaValby skriver:

Jeg blev insemineret i fredags, der blødte jeg også en smule. I weekenden var der intet og både i går og i dag har der været meget lidt.

for dig. Du må lige give en update når du ved noget

Det skal jeg nok! -det må du også!

Jeg bløder ikke mere, og håber bare det var en engangs forestilling! nu er jeg bare spændt på hvad testen siger d 22/7 -og håber håber håber!

Anmeld

6. juli 2010

Vial

JA, det er helt normalt. Der kan være blevet beskadiget et blodkar, da de inseminerede dig.

Så længe du ikke har feber og ondt, så skal du ikke tænke mere over det.

Pøj pøj og håber, at du står med positiv test om 14 dage.. Been there.. tiden er laaang

Anmeld

6. juli 2010

AnneP

KaMa skriver:

JA, det er helt normalt. Der kan være blevet beskadiget et blodkar, da de inseminerede dig.

Så længe du ikke har feber og ondt, så skal du ikke tænke mere over det.

Pøj pøj og håber, at du står med positiv test om 14 dage.. Been there.. tiden er laaang

Tak for svarret! -er lidt glad for jeg ikke er helt på spanden, eller fuldstændig unormal!

Har lidt ondt, men det har jeg også altid når jeg har fået en gyn undersøgelse! og har ingen feber! så tror jeg kan sove trygt! glæder mig bare til d 22

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.