Vejning nr. 10, 25. juni 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.299 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. juni 2008

Lsh

Så blev det igen onsdag; men desværre blev det kun til 100 gram mindre for mit vedkommende :@ Jeg har nu også syndet og været ude at spise så, det er da fedt at jeg trods alt ikke har taget på. Ialt har jeg tabt 7,3 kg. Det går lidt langsomt; men der sker så meget lige nu, der påvirker vægten. Håber I andre har haft en go' uge :) Knus Luise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2008

ivfmarie

tjaaa... :S

sidste uge kom den ned på 65 kg, og idag siger den 66 kg...

men jeg var jo også syg i sidste uge og vægttabet skyldes overvejende væsketab. Så jeg ser det ikke som det helt store nederlag at der er kommet et kilo på, MEN næste uge går den undskyldning altså ikke...

Marie

Anmeld

25. juni 2008

Astrid P

Her er der ENDELIG sket en lille smule... 500 g er der røget, og det på trods af at weekenden bød på alle mulige udfordringer. Så jeg er ganske godt tilfreds!

Anmeld

25. juni 2008

linemus

Jeg er også ok tilfreds, da jeg ikke har holdt nogen decideret kur, men spist bare lidt fornuftigt. 300 g siden sidst, så nu mangler jeg 5,1 kg :) Samlet tab: 2,7 kg Go' dag til alle;) Knus Line

Anmeld

25. juni 2008

Mathilde

Tja +600g:S Men sådan går det jo når man skal fejre sin kærestes svendeprøve og at jeg endelig har overstået den sidste eksamen og sluttede af med et 12-tal8D

Jeg må have lidt mere gang i noget motion.

(H)Mathilde

Anmeld

25. juni 2008

SaNiNa

950g så nu er jeg næsten ved mit mål...:)

Anmeld

26. juni 2008

Pia.

I er stadig en masse tøser som er super dygtige og seje... - Tillykke med de fine vægttab...

Tumler med en del for tiden så er hoppet lidt ud af slanke klubben....
Men jeg hepper stadig på jer andre og håber det kan give mig selv motivationen tilbage på et tidspunkt...

havde jo tabt 7,5 kilo i det hele men desværre er der smuttet et par stykker på de sidste 14 dage... men nu ved jeg at jeg kan og ved hvordan jeg skal gøre det så mon ikke jeg bare mangler viljen igen....

Knus Pia

Anmeld

26. juni 2008

Mor-jannie

ja her kommer jeg,,,:-)
jeg har tabt 2 kg 1½ uge...
er på 83 kg nu...

jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii(L)

er sååå gla8D8((H)

Anmeld

29. juni 2008

twinboys

Er det for sent at hoppe på her i dejlige tøsser der kæmper flot...???
Er stolte af jer :D
Hvornår er næste vejning???
Mvh Majbritt

Anmeld

29. juni 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] Er det for sent at hoppe på her i dejlige tøsser der kæmper flot...??? Er stolte af jer :D Hvornår er næste vejning??? Mvh Majbritt[/citat] Der er altid plad til flere. Vi vejer os en gang om ugen - om onsdagen. Velkommen ind i kampen Marie - med dårlig samvittigehed over +kilo i denne weekend :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.