Hvordan kom I i form igen efter fødslen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

MariaJ

og hvordan kom I tilbage på før-vægten (hvis I da gjorde det)?

Jeg tog 14 kg på under graviditeten og tabte de første 11 i løbet af et par uger, meeen så har det også stået stille i ugevis. Hvordan gik det for jer. Kom resten af af sig selv eller måtte I arbejde for sagen? Hvor energisk gik I til den og hvornår begyndte I at dyrke rigtig motion udover gåture med barnevognen?

Indtil videre er jeg stadig lidt i dovenskabsstadiet og har også svært ved at være hjemmefra ret længe ad gangen, fordi Johanna er sulten og skal ammes så tit, men er også lidt træt af topmaven, der ikke længere indeholder en baby, men bare for meget chokolade.

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

LIZO

jeg gik mange langgggeee ture de første 8 uger.

da jeg havde været til 8 uger tjek var jeg med det samme i fitness world og tilmeldte mig. har haft zoey med de sidste 6 måneder. det er ved at være lidt besværligt. men nyder at komme afsted. og hun elsker det hun er midpunkt alle skal lige snakke med hende.. de første mange måneder passet det med hun lå og sov imens i liften..  hun sider hun op i liften og hygger sig med lidt legetøj

det kan godt lade sig gøre.. det er svært at komme afsted nogle dage. men for pokker man får dte godt med sig selv når man kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.