Flot pigenavn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2008

FrejaJ

Jeg Syntes navnet Nola bare er så kært (L) Det er sødt og anderledes og passer til stort set alle nationaliteter..
Så kan man jo altid tilføje nogle flere navne hvis man har lyst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2008

miver

Hej

Ayma er rigtig t sødt synes jeg

silje

Linea

Miabel (som er skrivet tidlige er osse sødt)

natalia

mvh elsborg

mine piger hedder
isabell rita
naya floretine

Anmeld

28. juni 2008

JulieMatilde

ååh! jeg blev jo helt forelsket i navnet Nola!!(L)
så min mand og jeg har valgt navnene
Nola Izabel og Chloé Yasmine!

nu må vi se hvad hun ligner når hun kommer ud om 2 måneder.
1000 tak for alle jeres ideer!

og god sommer til jer alle:)

Anmeld

29. juni 2008

FrejaJ

Det Lyder altså også rigtigt sødt.. Men husk at søge om lov til navnet Nola.. det er ikke besværgeligt eller noget.. Og i får helt sikkert lov! og hey, Godt valg :P

Anmeld

25. juli 2010

Kippie

Heeey jeg er ny herine , men så lige du manglede et navn?!

jeg sad og tænkte over '' nekeisha kiana'' eller ''Aleyna leeanah'' ?

Anmeld

25. juli 2010

Kippie

så så først nu at du havde valgt navne (:

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

JulieMatilde skriver:

ååh! jeg blev jo helt forelsket i navnet Nola!!
så min mand og jeg har valgt navnene
Nola Izabel og Chloé Yasmine!

nu må vi se hvad hun ligner når hun kommer ud om 2 måneder.
1000 tak for alle jeres ideer!

og god sommer til jer alle

Det var da fint i fandt noget så mine kriterier har altid været bare man kan sige det på engelsk. Da jeg selv har boet i Australien er det slet ikke fedt når man har et navn som Merethe folk siger det på tusind måder.. og min pap søn kalder mine venner hele tiden for nicolas det er utroligt.. Derfor har vi valgt Nadia fordi det kunne man sige på engelsk min kæreste er dog også halv Amerikaner så det er på begge sider det er bedst sådan Og nu hvor vi skal have en dreng, så har det været ret svært.. men tror vi tager Nilan som egentligt er det eneste vi har snakket og været enige om var godt.. er ikke helt sikker på hvordan man ville udtale det på engelsk men ville tro man ville sige nIlan eller lign..

Undskyld den lange smøre *G* havde også nogle forslag til lidt men så så jeg du/i havde fundet noget

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

Perl skriver:

Det var da fint i fandt noget så mine kriterier har altid været bare man kan sige det på engelsk. Da jeg selv har boet i Australien er det slet ikke fedt når man har et navn som Merethe folk siger det på tusind måder.. og min pap søn kalder mine venner hele tiden for nicolas det er utroligt.. Derfor har vi valgt Nadia fordi det kunne man sige på engelsk min kæreste er dog også halv Amerikaner så det er på begge sider det er bedst sådan Og nu hvor vi skal have en dreng, så har det været ret svært.. men tror vi tager Nilan som egentligt er det eneste vi har snakket og været enige om var godt.. er ikke helt sikker på hvordan man ville udtale det på engelsk men ville tro man ville sige nIlan eller lign..

Undskyld den lange smøre *G* havde også nogle forslag til lidt men så så jeg du/i havde fundet noget

bare info: tråden er over 2 år gammel

Anmeld

25. juli 2010

Lillefe

kitty skriver:

bare info: tråden er over 2 år gammel

LOL tak... havde jeg ikke set da der var en som havde hevet den frem... måske man skulle lave en form for regel som gør at den automtisk skriver noget nederst som du skrier blot til info osv osv..

Anmeld

25. juli 2010

otlitrom

Perl skriver:

LOL tak... havde jeg ikke set da der var en som havde hevet den frem... måske man skulle lave en form for regel som gør at den automtisk skriver noget nederst som du skrier blot til info osv osv..

Ja, det kunne vi måske forslå Henrik... Go' idé! Jeg håber barnet har fået navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.