Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Heeey jeg er ny herine , men så lige du manglede et navn?!
jeg sad og tænkte over '' nekeisha kiana'' eller ''Aleyna leeanah'' ?
så så først nu at du havde valgt navne (:
JulieMatilde skriver: ååh! jeg blev jo helt forelsket i navnet Nola!!så min mand og jeg har valgt navnene Nola Izabel og Chloé Yasmine!nu må vi se hvad hun ligner når hun kommer ud om 2 måneder.1000 tak for alle jeres ideer!og god sommer til jer alle
ååh! jeg blev jo helt forelsket i navnet Nola!!så min mand og jeg har valgt navnene Nola Izabel og Chloé Yasmine!nu må vi se hvad hun ligner når hun kommer ud om 2 måneder.1000 tak for alle jeres ideer!og god sommer til jer alle
Det var da fint i fandt noget så mine kriterier har altid været bare man kan sige det på engelsk. Da jeg selv har boet i Australien er det slet ikke fedt når man har et navn som Merethe folk siger det på tusind måder.. og min pap søn kalder mine venner hele tiden for nicolas det er utroligt.. Derfor har vi valgt Nadia fordi det kunne man sige på engelsk min kæreste er dog også halv Amerikaner så det er på begge sider det er bedst sådan Og nu hvor vi skal have en dreng, så har det været ret svært.. men tror vi tager Nilan som egentligt er det eneste vi har snakket og været enige om var godt.. er ikke helt sikker på hvordan man ville udtale det på engelsk men ville tro man ville sige nIlan eller lign..
Undskyld den lange smøre *G* havde også nogle forslag til lidt men så så jeg du/i havde fundet noget
Perl skriver: Det var da fint i fandt noget så mine kriterier har altid været bare man kan sige det på engelsk. Da jeg selv har boet i Australien er det slet ikke fedt når man har et navn som Merethe folk siger det på tusind måder.. og min pap søn kalder mine venner hele tiden for nicolas det er utroligt.. Derfor har vi valgt Nadia fordi det kunne man sige på engelsk min kæreste er dog også halv Amerikaner så det er på begge sider det er bedst sådan Og nu hvor vi skal have en dreng, så har det været ret svært.. men tror vi tager Nilan som egentligt er det eneste vi har snakket og været enige om var godt.. er ikke helt sikker på hvordan man ville udtale det på engelsk men ville tro man ville sige nIlan eller lign.. Undskyld den lange smøre *G* havde også nogle forslag til lidt men så så jeg du/i havde fundet noget
bare info: tråden er over 2 år gammel
kitty skriver: bare info: tråden er over 2 år gammel
LOL tak... havde jeg ikke set da der var en som havde hevet den frem... måske man skulle lave en form for regel som gør at den automtisk skriver noget nederst som du skrier blot til info osv osv..
Perl skriver: LOL tak... havde jeg ikke set da der var en som havde hevet den frem... måske man skulle lave en form for regel som gør at den automtisk skriver noget nederst som du skrier blot til info osv osv..
Ja, det kunne vi måske forslå Henrik... Go' idé! Jeg håber barnet har fået navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128