Hvor kan man købe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.054 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

kimfrit

Ja, mit spørgsmål er så, hvor kan man købe en pakke, til at lave et aftryk af sine flotte gravide mave henne?

Jeg ville helt vildt gerne, have lavet et mave aftryk, men jeg ved ikke hvor man kan købe sådan en pakke henne.

Det må meget gerne være billigt, hvis i skulle kende til det

Knussss

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Bom

kimfrit skriver:

Ja, mit spørgsmål er så, hvor kan man købe en pakke, til at lave et aftryk af sine flotte gravide mave henne?

Jeg ville helt vildt gerne, have lavet et mave aftryk, men jeg ved ikke hvor man kan købe sådan en pakke henne.

Knussss

Da jeg lavede gips mave, købt jeg bare gase gips i matas og på apoteket anden gang... Gase gips er rigtig nemt og arbejde med og jeg synes det blev rigtig flot..

Billederne er fra første gang 30+0

Du må endelig spørge hvis der er noget..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2010

kimfrit

Rigtig flot!

Hvor meget kostede det ca.?

Anmeld

6. juli 2010

kimfrit

Mini-Terp skriver:

Da jeg lavede gips mave, købt jeg bare gase gips i matas og på apoteket anden gang... Gase gips er rigtig nemt og arbejde med og jeg synes det blev rigtig flot..

Billederne er fra første gang 30+0

Du må endelig spørge hvis der er noget..

Ej hvor den flot

Anmeld

6. juli 2010

Bom

kimfrit skriver:

Rigtig flot!

Hvor meget kostede det ca.?

Uhh du må ikke hænge mig op på det, men men jeg gave mellem 10 og 20 kr for en rulle gase og vi brugte nok ca 8 ruller pr mave..

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

Jeg har lige fået lavet min mave nr. 2 af svigermor, hun købte hvis rullerne i panduro - jeg tror vi havde omkring 4-5 pakker - hun havde så fået lov til at komme retur med dem der måske ikke blev brugt. Hellere køb for mange end for lidt og så byt dem igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2010

XXSS

kimfrit skriver:

Knussss

Jeg tror det koster omkring 44 kr. for to ruller gips i Panduro og kan byttes hvis de ikke bliver brugt.

På apoteket kan du hvis få to ruller for ca. 40 (ved ikke om de kan byttes).

Ved ikke lige hvad det koster i matas - men vil tro at det prismæssigt er det samme og alle rullerne er a 3 meter.

Anmeld

7. juli 2010

kimfrit

Tanja78 skriver:

Jeg har lige fået lavet min mave nr. 2 af svigermor, hun købte hvis rullerne i panduro - jeg tror vi havde omkring 4-5 pakker - hun havde så fået lov til at komme retur med dem der måske ikke blev brugt. Hellere køb for mange end for lidt og så byt dem igen

Ihhh hvor bliver de altså flotte, jeg skal ud i weekenden og have købt mig nogle ruller

Hvad er fremgangsmåden, nogle bestemt måde?

Anmeld

8. juli 2010

XXSS

kimfrit skriver:

Ihhh hvor bliver de altså flotte, jeg skal ud i weekenden og have købt mig nogle ruller

Hvad er fremgangsmåden, nogle bestemt måde?

Nr.1 på billedet er vores nyeste, så vi er blevet lidt mere proff end sidst  Vi klippede nogle stykker af - tog et fad og kom lunken vand i - hun dyppede så de enkelte stykker og sat dem på maven lidt efter lidt og glattede ud på maven - det er det nemmeste synes jeg og så bliver den fin  Husk at stå på et håndklæde eller noget andet da det farver tingene hvidt... Da hun så havde kommet på hele maven, så lod vi det sidde til det tørrede og jeg kunne trække den af maven  ca. ½ time i alt..

Anmeld

8. juli 2010

kimfrit

Tanja78 skriver:

Nr.1 på billedet er vores nyeste, så vi er blevet lidt mere proff end sidst  Vi klippede nogle stykker af - tog et fad og kom lunken vand i - hun dyppede så de enkelte stykker og sat dem på maven lidt efter lidt og glattede ud på maven - det er det nemmeste synes jeg og så bliver den fin  Husk at stå på et håndklæde eller noget andet da det farver tingene hvidt... Da hun så havde kommet på hele maven, så lod vi det sidde til det tørrede og jeg kunne trække den af maven  ca. ½ time i alt..

Top dollar, skal man smøre noget på maven inden eller skal det bare direkte på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.