Fødselsdagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

linemus

Vi havde sådan en dejlig 2x3 års fødselsdag i søndags. Vejret var perfekt, alle var glade og gaverne kunne ikke være bedre. Vi havde besøg af nærmeste familie inkl. min storebror fra Kbh med hans to små børn på 2 og 4 år, så det var alletiders, at der var nogle at lege med (det er ikke nogen vi ellers ser ret tit - læs: max 1 gang om året).

Her kommer en gang billeder både fra selve dagen og fra fejring af pigerne i børnehaven i dag. Billedtekster: Morgenbordet, gaven vi glæder os til at tage i brug senere, Nanna med ny hat og prinsessearmbånd, "låv-kitty"-krammer, Nanna er mere optaget af Signes gave, "Yeiii, jeg fik også en!!", Signe på vej ind i kassen efter barnevognen, lagkage 1, lagkage 2 (hvis dekoration blev max improviseret i sidste time og pyntet med krymmel af Nanna og Signe, smiiiiiil vi skal ha' kage, stor koncentration fra alle, vandpjaskeri i det nye piratskib, muffins til børnehavebørnene, lidt betuttet Nanna over at være i (delt) centrum, tjekkede Signe, uha det er svært for storebror ikke at flå gaven ud af hænderne på søster af bar hjælpsomhed, næææ sikke fin, og Signe får mindsanten også en, Sofie er med på bedstemors skulder, uddeling af muffins... hvad skal man vælge...

PS. Tak for alle tillykkerne!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

..

Hold op nogen dejlige billeder af nogen dejlige børn Og sikke nogen flotte kager

Det ser ud til at have været en rigtig dejlig fødselsdag

KNUS Rikke

Anmeld

6. juli 2010

Stumpen

skønne billeder og jeg forstår dælme godt at du stod i køkkenet til den lyse morgen med alle de lækre muffins

Anmeld

6. juli 2010

Bamme

LÆKRE pics, lækre tøser, og LÆKRE muffins, fårk-hvor ER de dog najse!!!!!!!!!!

Hvad er det for noget pynt, købe?

Anmeld

6. juli 2010

Kaufie

Jeg ved ikke hvad der er lækrest: pigerne eller kagerne..... Hehe - på hver sin måde self.

Var hele familien med i børnehaven?? 

Når William har fødselsdag må vi ikke have noget med - og han bliver endda også fejret med en uges forsinkelse, da han nok ville være endnu mere betuttet end Nanna eftersom han fylder år på første dag i BH..

Anmeld

6. juli 2010

linemus

Bamme skriver:

LÆKRE pics, lækre tøser, og LÆKRE muffins, fårk-hvor ER de dog najse!!!!!!!!!!

Hvad er det for noget pynt, købe?

Købe? Næ nej du. Det hele er lavet fra schratch af mmf - det der skumfidus/flormelis/modellervoksagtige stads. Og det tager en krig at skære alle de små dele ud !

Anmeld

6. juli 2010

linemus

Kaufie skriver:

Jeg ved ikke hvad der er lækrest: pigerne eller kagerne..... Hehe - på hver sin måde self.

Var hele familien med i børnehaven?? 

Når William har fødselsdag må vi ikke have noget med - og han bliver endda også fejret med en uges forsinkelse, da han nok ville være endnu mere betuttet end Nanna eftersom han fylder år på første dag i BH..

Ja, det var da næsten hele familien De tre "store" går der jo alle tre, svigermor er leder dernede, så hun tog bare med selvom hun har ferie, og jeg blev hængende og fik en kop te bagefter. Det er nok charmen ved en lille institution

Hvorfor må I ikke tage noget med til hans fødselsdag??

Anmeld

7. juli 2010

Susan1978

Line for faen, det blir da svært at overgå dig selv til de næste mange fødselsdage...

smukke kager - fede muffins og total lækre unger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.