av av igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Efter Laura er begyndt på grød sover hun meget bedre om natten ofte sover hun hele natten

Det er jo hekt fantastisk men for SILVAN hvor mor her er ved at eskplodere når jeg vågner... av avav! og Laura kan SLET ikke spise op! Så jeg er nødt til at trisse ned og malke ud når hun er blevet proppet og IGEN her til morgen taler vi altså om over 100 ml på ét bryst

hvordan har I andre taklet det da Jeres børn begyndte at sove igennem? Ved jo godt mælkeproduktionen ikke falder når jeg malker ud, men jeg bliver nødt til at få lettet trykket malker ikke ud til der er tømt!!!

hvordan forstår brysterne at de skal lave knapt så meget mad natten over?

Hun får grød ved 19-tiden hver aften... skal tale med sp i dag om hvornår hun skal have mere

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Maria.

Caroline86 skriver:

Efter Laura er begyndt på grød sover hun meget bedre om natten ofte sover hun hele natten

Det er jo hekt fantastisk men for SILVAN hvor mor her er ved at eskplodere når jeg vågner... av avav! og Laura kan SLET ikke spise op! Så jeg er nødt til at trisse ned og malke ud når hun er blevet proppet og IGEN her til morgen taler vi altså om over 100 ml på ét bryst

hvordan har I andre taklet det da Jeres børn begyndte at sove igennem? Ved jo godt mælkeproduktionen ikke falder når jeg malker ud, men jeg bliver nødt til at få lettet trykket malker ikke ud til der er tømt!!!

Hun får grød ved 19-tiden hver aften... skal tale med sp i dag om hvornår hun skal have mere

Knus Caroline

AV! Jeg får ondt når Malou bare har taget en 4-5 timer..

Jeg tror du bliver nødt til at massere det ud i stedet for at malke..

Maria

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Maria. skriver:

AV! Jeg får ondt når Malou bare har taget en 4-5 timer..

Jeg tror du bliver nødt til at massere det ud i stedet for at malke..

Maria

det gør bare så oooondt når jeg skal massere

Og jeg vil jo helst heller ikke risikere pludselig at sætte produktionen så langt ned at der ikke er mælk nok resten af døgnet

Som det er nu bruger jeg den udmalkede mælk til hende grød, så der er det jo rart at have det så vi slipper for mme indtil videre

1000 tak for dit svar!

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Caroline86 skriver:

Knus Caroline

haha mine sprøjter nærmest ind i den stakkels piges mund når jeg har været i narkose... fordi der går så lang tid. Pyhh jeg føler med dig!

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Zette skriver:

haha mine sprøjter nærmest ind i den stakkels piges mund når jeg har været i narkose... fordi der går så lang tid. Pyhh jeg føler med dig!

puha ja, det tror jeg da på AVVV oveni det hele!!!

Anmeld

6. juli 2010

smokin

Caroline86 skriver:

puha ja, det tror jeg da på AVVV oveni det hele!!!

det er heldigvis kun i starten til hun har fået suget lidt ud... så der er "plads"...

Anmeld

6. juli 2010

Mathilde

Det er alt for meget du malker ud, for så holder du bare mælkeproduktionen godt igang... Se om du selv kan trappe ned med udmalkningen og til sidst stoppe helt. Massér brysterne og eventuelle knuder under den varme bruser, så du ikke får brystbetændelse.

Og du skal ikke være bange for at der pludselig ikke er nok. Det skal nok tilpasse sig Lauras behov løbende 

Du kan jo også spørge sp til råds, når du alligevel skal snakke med hende i dag

Anmeld

6. juli 2010

Moderator

Mathilde skriver:

Det er alt for meget du malker ud, for så holder du bare mælkeproduktionen godt igang... Se om du selv kan trappe ned med udmalkningen og til sidst stoppe helt. Massér brysterne og eventuelle knuder under den varme bruser, så du ikke får brystbetændelse.

Og du skal ikke være bange for at der pludselig ikke er nok. Det skal nok tilpasse sig Lauras behov løbende 

Du kan jo også spørge sp til råds, når du alligevel skal snakke med hende i dag

tak for svaret!

sp har lige været her og hun siger natproduktionen langsomt vil falde i løbet af de næste 14 dage og at jeg bare skulle gøre som jeg gør nu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.