Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
misslea skriver: Hvor ser ud dog fin ud!!!! Og sikke et SKØØØNT navn!!!!!!! Vi skal til 3D/4D scanning på lørdag!!! Hvor langt var du henne, da du fik din scanning?? Mange hilnser fra Lea
Hvor ser ud dog fin ud!!!!
Og sikke et SKØØØNT navn!!!!!!!
Vi skal til 3D/4D scanning på lørdag!!! Hvor langt var du henne, da du fik din scanning??
Mange hilnser fra Lea
Mange tak
Jeg var i uge 27...du har virkelig noget at glæde dig til...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6800 skriver: Mange tak Jeg var i uge 27...du har virkelig noget at glæde dig til...
Iiihhh jamen vi kan jo næsten heller ikke vente, til det blir lørdag
På lørdag er jeg 27+5 - så det er jo omtrent det samme som dig!!!!
misslea skriver: Iiihhh jamen vi kan jo næsten heller ikke vente, til det blir lørdag På lørdag er jeg 27+5 - så det er jo omtrent det samme som dig!!!!
ja har termin d. 11 oktober...
6800 skriver: ja har termin d. 11 oktober...
iiihhh jamen det er jo meget tæt på mig - jeg har d. 4. okt!!!
misslea skriver: iiihhh jamen det er jo meget tæt på mig - jeg har d. 4. okt!!!
Hvor sjovt, der havde jeg også termin i første omgang, men blev ændret til d. 11. oktober til NF scanning
6800 skriver: Hvor sjovt, der havde jeg også termin i første omgang, men blev ændret til d. 11. oktober til NF scanning
ja - jeg havde oprindelig termin d. 30 sep (og hørte jo dengang faktisk til 3. kvartals termingruppen) men den blev også lige sat et par dage tilbage til NF scanningen og endte på d. 4. okt i stedet!!!
misslea skriver: ja - jeg havde oprindelig termin d. 30 sep (og hørte jo dengang faktisk til 3. kvartals termingruppen) men den blev også lige sat et par dage tilbage til NF scanningen og endte på d. 4. okt i stedet!!!
ja det er utroligt som de kan rykke en rundt...men hun kommer jo når hun kommer
Sikke nogle dejlige billeder
Hun er da virkelig en rigtig lille putte prinsesse
Drømmer skriver: Sikke nogle dejlige billeder Hun er da virkelig en rigtig lille putte prinsesse
Ja hun ligner hendes forældre meget godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128