Vi har fået lavet vores tid om i børnehaven, så det passer med at vi begge er i job, og det er helt til Jesse fordel. Han har . .fri om mandagen og vi har tid 6.65-15.30 resten af ugen. Det er kun de dage hvor jeg har dagvagt at han møder så tidligt (og det er nok 1 gang hver anden uge) ellers kommer han først mellem 8.30-09 og bliver hentet kl 15 hvis det er mig og 15.30 hvis det er Henrik. Så det er jo ikke ret mange timer han er afsted.
MEN når jeg skal aflevere ham er det med gråd og skrig. Han kommer selv og siger at nu skal vi afsted, og der er ingen problemer med at få ham ind, sige godmorgen og hen til vinkevinduet. Så starter balladen. Han hægter sig fast til mig og jeg kan kun få ham fri når der er en voksen til at tage ham og holde ham mens jeg nærmest løber ud af børnehave hvor jeg kan høre ham græde hele vejen. Og jeg bliver nødt til at løbe om til vinduet ellers løber han efter mig. Og han græder når jeg cykler afsted.
Jeg har bare SÅ dårlig samvittighed, men jeg kan ikke have ham hjemme hver dag, og slet ikke når jeg skal i aftenvagt, for der kører jeg 14.15 og Henrik er først hjemme kl 15.15. Og igen - han er jo max afsted 30 timer om ugen. Det er jo ikke så meget. Hvad skal jeg gøre? For det piner mit hjerte at høre ham græde sådan
Han er ellers glad for sin bh og der er flere børn der kommer ham i møde og vil lege når vi kommer, så han er ikke udenfor. Kom med nogle råd til mig 
Anmeld