ja jeg er skruk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.430 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er SKRUK og har været det i 4-5år men vi får ikke flere børn, håber det der skrukkeri aftager med tiden for det er man bestemt ikke selv herre over .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2010

Diana...

Ej det var da træls. Hvorfor kan i ikke få flere børn hvis jeg må spørge? 

Knus Diana

Anmeld

6. juli 2010

karina1980

Anonym skriver:

Jeg er SKRUK og har været det i 4-5år men vi får ikke flere børn, håber det der skrukkeri aftager med tiden for det er man bestemt ikke selv herre over .

det jeg også, men fornuften vinder hver gang, den og det fact at jeg er blevet stereliseret men på et tidspunkt går det over

Anmeld

6. juli 2010

Muffinmus

melder mig i gok gok gruppen.

Kors i måsen jeg er skruk, men manden er ikke så skruk som mig desværre.

Så ellers må jeg jo bare kigge ind i ny og næ og gokke lidt med jer andre tøser.

Anmeld

6. juli 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Ej det var da træls. Hvorfor kan i ikke få flere børn hvis jeg må spørge? 

Knus Diana

Vores barn er lavet med hjælp , og trods flere forsøg ville det ikke lykkes igen. Jeg er jo taknemlig for ham men ville så gerne ha flere...

Synes det er synd han skal være enebarn.

Men vi har gjort hvad vi kunne!!! både fysisk, psykisk og økonomisk må vi sige stop nu.

Så jeg venter bare på at skrukkeriet forsvinder

Anmeld

6. juli 2010

Muffinmus

jeg kan godt se det ikke er nemt at være dig så...når chancerne er så ringe eller ikke eksisterende. Håber sørme din skrukhed går over snarest, for det er da noget af en byrde at bære på...

Anmeld

14. juli 2010

BineS

Jeg melder mig også her!
Glæder mig til det en dag (forhåbentligt) blir min tur igen!

Anmeld

14. juli 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

yup.. er også hamrende skruk... puha det at se et lille barn i en indkøbsvogn... jeg er tæt på at stikke af med dem...

Jeg vil også...  Håber snart at vægten begynder at gå nedad igen så at mine hormoner måske kan te sig så meget at jeg kan blive gravid...

Anmeld

15. juli 2010

Muffinmus

Ha ha, kan lige se hvordan du kæmper i mod trængen til at nuppe en unge og smutte:-)

Og har lige været på besøg hos en veninde med sin 12 dage gamle dreng....suuuk han var lækker.

Men nej, ikke flere lige pt..

Anmeld

15. juli 2010

Margurit

Jeg er også helt med her! Er godt nok skruk. Der er jo barnevogne og struttende maver OVER ALT!! -Jeg vil også  Ih hvor jeg glæder mig til vi får vores egen lille guldklump!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.