Tissetrang og andre bivirkninger :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2010

thilde-tusindfryd

Synes man læser alle steder, at man får en større tissetrang i den første tid, fordi blodgennemstrømningen bliver bedre. Jeg synes tvært imod min tissetrang nærmest er blevet mindre, siden jeg blev gravid.

Før ku jeg rende på toilettet hele tiden. Var oppe 1-3 gange pr. nat for at tisse. Og var også tørstig meget af tiden og har altid drukket en del vand - er blevet tjekket for diabetes, men der sku ikke være noget. Men siden jeg blev gravid, har jeg for det første ikke tisset så meget, men er heller ikke særlig tørstig, så derfor skal jeg huske mig selv på at drikke vand nok - måske er det så også derfor, jeg ikke tisser så meget :-)

Udover det, så har jeg haft ret ondt i halsen idag og har sådan en dunkende smerte midt for i underlivet. En smerte, der løber ned i venstre lår. Spekulerer lidt på, om jeg har fået blærebetændelse. Hvordan er symptomerne på det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2010

Diana...

Altså jeg tisser ikke særlige meget det er bare som det plejer at være. 

Jeg har aldrig haft blærebetændelse mens jeg var gravid men jeg har hørt at man ikke mærker det på samme måde, måske du skulle få det tjekket? 

Knus Diana

Anmeld

7. juli 2010

thilde-tusindfryd

Har været hos lægen idag. Der var hverken noget i urinprøven og hun kikkede mig også i halsen. Heller ikke noget.

Jeg går simpelthen og fryser så meget. Midt om sommeren. Det ligner ikke mig. Og har stadig ondt i halsen. Og er træt, men jeg sover også dårligt om natten, så måske er det derfor.

Anmeld

8. juli 2010

Angelspot

Godt der ikke var noget galt, det var godt du blev tjekket så du ikke skal bekymre dig om det. Men mon ikke dine symptomer går over efter lidt tid, det kan være du har ligget uden dyne en nat og er blevet lidt frossen. Håber snart du er frisk igen

Anmeld

9. juli 2010

thilde-tusindfryd

Har fået sovet ud i nat efter en god nats søvn. Det var efterhånden længe siden, jeg har sovet så godt. Har ikke så ondt i halsen idag og fryser heller ikke på samme måde :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.