3d/4d af ln <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Trolde_mor

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at vise vores dejlige dreng frem, som skal hedde Kian

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

I sidste uge da vi var 27+0 havde vi inviteret svigerforældrene på besøg, og tog dem så med til 3D/4D-scanning uden de vidste noget på forhånd hvilket var meget sjovt

Vi kom allerede et kvater før vi havde en aftale, hvilket jo bare var super

Hun fandt lynhurtigt hjertelyd, som var så fin og regelmæssig, derefter så vi gennemstrømning i navlestrengen hvilket også var fint og det samme var hjertekamrene

Hun begyndte så at kigge efter et godt billede af det lille ansigt, men det skulle vise sig at blive sværere end end vi troede det ville blive.

Han gemte sig nemlig bag både hånd og arm, og ville slet ikke kgige ud til os - en rigtig lille bandit

Når han så tog hånden en smule væk, maste han sin lille næse godt ind i livmoderen og dermed gemme halvdelen af sit skønne ansigt.. tsk tsk..

Han fik jordmoderen til at grine, først da han som altid når man trykker et sted, sparkede. Så i kan tro der blev sparket til scanneren hehe.. senere grinte hun igen da han gav thumbs-up og igen da han gabte lige efter hun havde sagt at vi nok kedede ham.. griner..

Far blev helt varm om hjertet da Kian begyndte at smile lige idet farmor sagde at han lignede sin far Det var simpelthen det sødede smil..

Efter at jordmoderen havde forsøgt at få et billede af Kians lille ansigt i - og hold nu fast - 1½ time, gav hun os en ny tid, som så var idag...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Trolde_mor

Idag var det så 2. omgang af scanning..

Vi glædede os selvfølgelig til at se vores lille Kian igen, men turde samtidig ikke rigtig håbe på bedre video og billeder, da han jo lige godt drillede i 1½ time.

Inden vi tog afsted, lagde jeg mig ned og sang for ham, så plejer han at blive rolig, hvilket han også gjorde og så sov jeg en time (eller forsøgte, men katten mjavede hele den time jeg skulle have sovet ) men hvilet i hvert fald. Vi tog roligt afsted, og jeg mærkede intet til ham sådan rigtig. Så vi håbede på han måske sov, og så var frisk til når han skulle scannes. Og ganske rigtig, da vi ankom sov han tungt inde i mors mave den første halve time..

Men hvor var det vidunderligt at se sin lille generte, puttemand, der ikke syntes det var spor sjovt at to kvinder ville se ham mellem benene, så benene blev da krydset og hånden hjalp lidt til. Ansigtet puttede vi lidt væk i starten, men da mor så nussede hvor det lå, vendte man da lige ansigtet en smule og smilede stort

Da vi så kom hjem, og skulle nyde dvd’en og lillemanden, var den tom – hun havde ikke fået brændt det over L Så ingen video til os.

Jeg sendte hende så en sms her tidligere og spurgte om ikke hun kunne prøve at brænde den over igen. Det kunne hun sagtens.. men skrev så lidt efter at hun håbede det var billederne jeg mente da hun ikke havde videoen ligende Ihh...

Hun skrev så at vi så måtte booke en tid og selvfølgelig også ville få den gratis.. Men ihh hvor har vi bare dårlig samvittighed over det.. så kæresten har tilbudt hende at hjælpe hende med hendes udstyr, så hun får ”lukket” hendes dvd’er efter brug da hun ikke havde gjort det med den første dvd vi fik med hjem. Så bliver det lidt noget for noget. Men vi tager dog en æske ’merci’ chokolade med til hende, da det jo ikke er spor sjovt for hende heller..

Så nu må vi se om lille Kian vil vise os sit dejlige ansigt på fredag, han er jo vores dejlige lille gemmetrold og jeg har i den anledning også valgt at skifte mit brugernavn

Så fremover hedder jeg Troldemor Syntes jeg er mere passende hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. juli 2010

CiSo

hvor er han da dejlig!! Hvor gad jeg også godt have sådan en scanning!

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

hvor er han da dejlig!! Hvor gad jeg også godt have sådan en scanning!

Tak

Kan du da også sagtens

Men ja, den er også bare guld værd

Anmeld

5. juli 2010

CiSo

Trolde_mor skriver:

Tak

Kan du da også sagtens

Men ja, den er også bare guld værd

ja, men er det ikke ret dyrt! Jeg er jo alene med det hele.

Anmeld

5. juli 2010

Mira0911

Fantastiske gode billeder... :)

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

sophieamalia skriver:

ja, men er det ikke ret dyrt! Jeg er jo alene med det hele.

Vi har givet 1100,- vi får så 10% rabat hos ønskebørn, men det er jo ikke meget..

Men syntes da du skal prøve om ikke du kan finde pengene, tro mig du vil ikke fortryde

Anmeld

5. juli 2010

Trolde_mor

Fantastiske gode billeder...

Tak

Håber at kunne fiske nogle flere ud af den nye dvd der bliver lavet

Anmeld

5. juli 2010

CiSo

Trolde_mor skriver:

Vi har givet 1100,- vi får så 10% rabat hos ønskebørn, men det er jo ikke meget..

Men syntes da du skal prøve om ikke du kan finde pengene, tro mig du vil ikke fortryde

det tror jeg da, at jeg ville prøve!

Anmeld

5. juli 2010

Mira0911

Trolde_mor skriver:

Tak

Håber at kunne fiske nogle flere ud af den nye dvd der bliver lavet

Mon ikke du kan det... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.