Idag var det så 2. omgang af scanning..

Vi glædede os selvfølgelig til at se vores lille Kian igen, men turde samtidig ikke rigtig håbe på bedre video og billeder, da han jo lige godt drillede i 1½ time.
Inden vi tog afsted, lagde jeg mig ned og sang for ham, så plejer han at blive rolig, hvilket han også gjorde og så sov jeg en time (eller forsøgte, men katten mjavede hele den time jeg skulle have sovet
) men hvilet i hvert fald. Vi tog roligt afsted, og jeg mærkede intet til ham sådan rigtig. Så vi håbede på han måske sov, og så var frisk til når han skulle scannes. Og ganske rigtig, da vi ankom sov han tungt inde i mors mave den første halve time..
Men hvor var det vidunderligt at se sin lille generte, puttemand, der ikke syntes det var spor sjovt at to kvinder ville se ham mellem benene, så benene blev da krydset og hånden hjalp lidt til. Ansigtet puttede vi lidt væk i starten, men da mor så nussede hvor det lå, vendte man da lige ansigtet en smule og smilede stort 
Da vi så kom hjem, og skulle nyde dvd’en og lillemanden, var den tom – hun havde ikke fået brændt det over L Så ingen video til os.
Jeg sendte hende så en sms her tidligere og spurgte om ikke hun kunne prøve at brænde den over igen. Det kunne hun sagtens.. men skrev så lidt efter at hun håbede det var billederne jeg mente da hun ikke havde videoen ligende
Ihh... 
Hun skrev så at vi så måtte booke en tid og selvfølgelig også ville få den gratis.. Men ihh hvor har vi bare dårlig samvittighed over det.. så kæresten har tilbudt hende at hjælpe hende med hendes udstyr, så hun får ”lukket” hendes dvd’er efter brug da hun ikke havde gjort det med den første dvd vi fik med hjem. Så bliver det lidt noget for noget. Men vi tager dog en æske ’merci’ chokolade med til hende, da det jo ikke er spor sjovt for hende heller..
Så nu må vi se om lille Kian vil vise os sit dejlige ansigt på fredag, han er jo vores dejlige lille gemmetrold
og jeg har i den anledning også valgt at skifte mit brugernavn 
Så fremover hedder jeg Troldemor
Syntes jeg er mere passende hehe