Min weekend og mandag -blandet landhandel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Stumpen

Den har været hård men kanon...

Fredag havde jeg  døgn til lørdag kl 8.. Men jeg kan da bare ikke sove derude, nok fordi jeg ved der er en der smser når hun har brug for noget pn og er nok bange for ikke at høre mobilen..

Lørdag drager jeg hjemad og får lige en time inden jeg skal i bad og gøre klar til vi skal op til min onkels fødseldag -heldigivs det var åben hus, for vi kom en time for sent.. Men hyggeligt var det og kan fortsat ikke forstå at min kære onkel er blevet 70 -han er jo gammel nu......

Hjemme igen og ungerne skulle fodres af og i seng.. Derefter brugte jeg omkring 4 stive timer i køkkenet, hvor jeg bagte 4 portioner muffins og 2 gulerodskager og lavede osteglasur, da vi dagen efter skulle hold emin og Victorias fødselsdag med i Mathildes børnehave, hvor vi havde lånt dered udehus eller hvad sådan et hedder... I seng godt træt lidt over midnat....

Søndag morgen stod den på 2 * gulerodsboller... og vi skal lige have handelt det sidste ind og begynder at køre lidt ned i børnehaven... KL 14 gik det løs og nej, hvor va det bare så mega hyggeligt, det er bestemt ikke sidste gang vi holder det i børnehaven!!

MEN MEN MEN Ude i valhalla er der en lille sektion til tøj som der er i alle børnehaver og tumpen her stiller kaffemaskinen på det trin hvor ungerne plejer at sidde på..... Jeg går på et tidspunkt ind i vallahalla og nógle unger følger efter.. Ligger ikke mærke til at min nevø på 1½ også gør... Pludselig hører jeg et smæl og et skrig... Han har taget kande ud med skoldhed kaffe og tabt den og står midt i det....  Han skærer sig heldigvis kun på sin storetå og skolder sig ikke.. Men puuuha og Anja her skreg jo op, så hans søster der stod ved siden af mig også begyndte at græde, fordi hun fik et chok....

Min bonus familie var jo med.. Dem jeg har været i huset hos.. Så bagefter tog de kort med herhjem og fik pizza...

Kl 20 gik Anja kold på sofaen, gik i seng kl 22 og sov til kl 7, hvor vækkeren ringede... Jeg skulle for første gang på arbejde hos en middelaldrende kvinde, som er tilknyttet til mit arbejde... Jeg kan ikke gå i dybden, men efter snak med min afd.leder og tillidsmand, som ofte er dernede, så har hun det meget skidt ligenu, men hende kan jeg ikke være hos... Så måske ryger udsigten til en fast stilling, men jeg har simpelthen ikke modet til at prøve igen....

og for at det ikke skal være løgn, så får vinden fast i bildøren oppe ved ABC i dag og går over i en anden bil og laver en lille ridse... Hun fik mit nummer og ville se om en gang polering kan gøre det... Håber jeg

Så en lorte dag efter en rigtig god weekend... Nu har jeg fri indtil fredag aften.. Har utrolig meget fri første del af juli

Så i morgen står den på ikea.. Onsdag skal Vic til lægen... Torsdag har jeg og Mathilde hyggedag.. Tror vi tager ud til dyrerne og hygger os...

Anja, der ikke ved om I er med endnu, efter den laaaange smøre  og har lavet en copy fra aug06, men kunne jo være at I også vil snuse med, når jeg gør det hos jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

ivfmarie

pheywhada.... Jeg bliver helt forpustet

Nå, men så længe der bare ar mere af det gode, end af det trælse, så er der jo overskud på den rigtige konto

Tillykke med fødselsdagene!

Marie

Anmeld

5. juli 2010

Stumpen

ivfmarie skriver:

pheywhada.... Jeg bliver helt forpustet

Nå, men så længe der bare ar mere af det gode, end af det trælse, så er der jo overskud på den rigtige konto

Tillykke med fødselsdagene!

Marie

Det har vi først næste tirsdag, men tak

Anmeld

6. juli 2010

linemus

Har læst det. Kom igennem. Bagte selv til kl.4 i nat, så er lidt kortfattet og tilmed ør i hovedet efter at have læst om din fyldte weekend Godt I havde en super fødselsdag - det er jo det, der betyder noget.

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.