Graviditet efter 2 aborter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

979 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.
Jeg havde SA i januar og igen en MA i juni. I juni var jeg 9 uger henne og fostret var dødt til scanningen .
Lige efter udskrabningen talte jeg med lægen. Da var jeg helt ked og sagde, at jeg ikke vidste om vi ville prøve igen (vi har 3 børn i forvejen). Alligevel spurgte jeg hende, om hvornår vi må prøve igen, hvis vi skulle få lyst. Hun svarede at jeg skulle haven en mens. først, for at livmoderen får ro og heler helt op.

...Nu er det bare sådan at vi begge SÅ gerne vil igang igen! Og det virker helt forkert at bruge kondom! Hvad siger I - ved I noget om det? Er der risiko ved at blive gravid for hurtigt igen? Er der forhøjete risiko for abort? Hjælp

...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

businesstigger

Ked af at høre at du har måtte igennem det igen. Det er ikke rart!

Da jeg havde en SA i feb. sagde lægen at mit HCG sku være i 0 for at sikre at alt var udstøt korrekt og det ikke var en graviditet uden for livmoderen.

Derudover sagde han at der intet medicinsk var i vejen for at gå i gang med det samme derefter. At nogle læger sagde det var smart at vente til efter første mens var et spørgsmål om at så har man en dato at regne termin udfra.

Anmeld

6. juli 2010

mortil4dejligepiger

Hej Businesstigger.

Tak for dit svar! Ja, jeg har godt hørt mange steder fra, at de siger det pga. terminsdato. Min læge er bare rigtig dygtig og meget meget sød, og jeg tænker sådan på, om der kan være andre grunde. Jeg vil jo ikke forcere noget, hvis der er større risiko for, at noget går galt. Men er der ingen større risiko, vil vi begge bare rigtig gerne igang igen.

Suk - alle de tanker. Aborter er forfærdelige!

Kh T

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.