Alle i gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Susan1978

Skal vi ikke lige ha en opdatering - hehe jeg er jo så nysgerrig ..

hvor langt er i ? hvornår har i termin ? og hvordan går det ?

og da gerne et mavebillede..

Susan som ikke skal have flere børn, men elsker at følge med hos jer andre ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

Hey smukke.....

Jeg er i uge 30 nu (29+) Termin 19. sept:-) Jeg har det fint bortset fra en rigtig træls venstre hofte som jeg døjer rigtig meget med..... Har humpet rundt meget af weekenden pga smerter.....

Du kan se nyeste mavebillede under "billeder" i uge 29 herinde :-)

Anmeld

6. juli 2010

Sofie

Susan1978 skriver:

Hej Susan...

Jamen jeg vil da gerne lige opdaterer dig/Jer lidt

Jeg er lige i hælende på Tina med termin 22. sept. Dog overhaler jeg lige indenom (ja.. det plejer jo at være mig der føder først.. så¨det "vil" jeg også denne gang... eller det kommer jeg ihvertfald (nok) til.

Jeg skal have pks den 7. sept.. Så mærkeligt at kende datoen på forhånd.

Jeg har det godt.. Bortset fra at jeg døjer med bækkenet (dog på ingen måde så slemt som med både Freya og Loke) og så sætte den der iskas (eller hvad den hedder) nerve sig konstant fast.. det gør sååå nas.

Jeg er gået fra.. Dvs. jeg nåede aldrig tilbage, efter vi var på bali, da Loke blev så syg og slt det, så jeg er hjemme, så dejligt og har fået det hele til at psse ind med studiet når jeg skal tilbage osv.

Begge børn holder en laaang sommerferie hjemme. Desværre har Peter ikke mere sommerferie så ungerne og jeg hygger bare hjemme og glæder os over at Peter er hjemme i weekends.

Nå det blev laangt..

Følger lige et af de nyere mavebilleder så I kan se hvalen

Kh Sofie -som altså heller ikke skal have flere børn, efter at lillesøster er kommet til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har det også fint. Jeg har været lidt meget ophængt og stresset på det sidste, her den sidste tid på arbejdet. Samtidig, har jeg også været lidt ve-modig de sidste dage, fordi det er NU jeg giver det videre. Men jeg glæder mig jo vildt meget til at være fuldtidsmoar.

Jeg har lige været til sidste lægeundersøgelse idag. Tom har ferie fra idag, så de næste 3 uger, skal vi bare være familie. Skønt.

Jeg har også sådan en satans til lorte nerve der sætter sig fast, som Sofie skriver, også krampe og div i benene og sådan.

Jeg er heldigvis ikke på nogen måde en hval Jeg har kun tage 5-6 kilo på, alt efter hvilken en vægt man spørger, så det er jo skønt.

Hun er super aktiv og holder mig vågen om natten med alt sit mosleri. Der begynder jo også at være mindre og mindre plads derinde efterhånden.

skal nok snart smide nye billeder op

Anmeld

8. juli 2010

Tina2

Var ved JM igår, og alt var bare fint.... Trunten er gennemsnitlig mht vægt og str, der er masser af plads til hende endnu :-) Meeen, mon ikke hun nok skal tage fat i de næste mange uger med de kampvægte de andre har haft?  Ville da være total underligt at få en baby der var mindre end 4 kg

Skal til 4. JM-besøg d. 28. aug, det er jo ren luksus med alle de besøg i forhold til JM i Aalborg!!!

D. 1. september kommer begge vores fantastiske JM hjem til os på hjemmebesøg, det glæder jeg mig meget til :-)))

Anmeld

13. juli 2010

Susan1978

Dejlige opdateringer piger, jeg synes jo det er så skønt at få lov at følge jer..

nu kan i jo bare skrive her, hvis der er mere i sådan synes vi skal vide.. hehe 

Susan som gerne ville være gravid igen, men ikke vil have flere børn..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.