undskyld tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

bette

ja undskyld jeg ikke har fået ønsket jer tillykke med fødselsdage osv på det sidste... mit overskud har bare været lig nul..

det er hårdt med bækkenløsning og ja føler mig som en alene mor.. specielt når nu min mand har fået 2. grads forbrænding under den ene fod.. så er han jo dømt til ikke at lave noget... suk..

så ALT hænger på mig..

var ude og handle ind idag.. det tog mig 3 stive timer... måtte holde pause indimellem.. og gik super langsomt og kunne ikke finde de skide rosiner i pakker.. åhhh følte mig som en flodhest.

synes ik det er spor morsomt.. suk..

men vil bare lige sige.. at jeg for det meste læser alle trådene herinde... men bare ikke helt magter at skrive..

tillykke til alle jer der har haft fødselsdag mv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Muffinmus

tror nok de overlever en samlet hilsen når du er lidt presset:-)

Og træls med hans fod, det var da uheldigt.

Anmeld

5. juli 2010

ivfmarie

6. juli 2010

linemus

Det skal du da ikke undskylde for. Puha, jeg har dælme ondt af dig. Er der slet ingen, der kan hjælpe med lidt handlen ind og sådan, så du ikke skal udsættes for mere end højst nødvendigt, når du nu har så ondt? Kan levende forestille mig at komme igennem sådan en indkøbstur med bækkenløsning - det må have været frygteligt

Hvad har han dog lavet med foden?? Det kan vel nærmest ikke være solskoldning

Line

Anmeld

6. juli 2010

bette

linemus skriver:

Det skal du da ikke undskylde for. Puha, jeg har dælme ondt af dig. Er der slet ingen, der kan hjælpe med lidt handlen ind og sådan, så du ikke skal udsættes for mere end højst nødvendigt, når du nu har så ondt? Kan levende forestille mig at komme igennem sådan en indkøbstur med bækkenløsning - det må have været frygteligt

Hvad har han dog lavet med foden?? Det kan vel nærmest ikke være solskoldning

Line

jamen jo.. har faktisk selv samme dag jeg skrev indlægget spurgt min veninde om hun evt kunne hjælpe mig når jeg skulle handle stort ind.. og det ville hun rigtig gerne.. så det er dejligt.

han har trådt på et kul og fået sig en 2. gradsforbrænding under foden

Anmeld

7. juli 2010

Grynt

Heyyy søde pige, du skal bare sørge for at passe godt på dig selv og ikke bekymre dig om os...vi er her altså også når du har født og igen har overskud  

Anmeld

20. juli 2010

bette

Grynt/Tina skriver:

Heyyy søde pige, du skal bare sørge for at passe godt på dig selv og ikke bekymre dig om os...vi er her altså også når du har født og igen har overskud  

åhh du er jo en engel.. tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.