endnu en navne tråd.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2010

CiSo

tror faktisk også jeg har vedtaget det nu! Med mindre jeg ser hende og siger at det kan hun simpelthen ikke hedde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

NoName

Merle 

Det andet er en krydderurt for mig... men sys da det er ok sødt men bestemt ikke noget jeg ville vælge

Anmeld

5. juli 2010

Margorie

Navnet Mynte/Mynthe er FANTASTISK Jeg elsker det! Manden er dog ikke helt enig endnu

Anmeld

5. juli 2010

twinboys

Nadia&Daniel skriver:

Mynthe eller Mynte  kender ikke en eneste med dette navn

Merle kender heller ikke nogen med dette, men det er ikke lige mig..

Lige mine ord

Anmeld

5. juli 2010

FrkT

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan lide nogle af navnene. Men hvis jeg skulle vælge, så ville jeg vælge Merle, da Mynthe er en krydderurt og synes det virker underligt som navn?!

Men husk nu at det er hvad der føles rigtigt for dig og ikke for mig eller nogen andre. Du skal vælge hvad du bedst kan lide

Anmeld

5. juli 2010

Mettemus

FrkT skriver:

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke kan lide nogle af navnene. Men hvis jeg skulle vælge, så ville jeg vælge Merle, da Mynthe er en krydderurt og synes det virker underligt som navn?!

Men husk nu at det er hvad der føles rigtigt for dig og ikke for mig eller nogen andre. Du skal vælge hvad du bedst kan lide

Anmeld

5. juli 2010

CiSo

ja, det har i jo fuldstændig ret i! Men man vil jo gerne have andres meninger..

Anmeld

7. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ikke nogle naven jeg ville vælge. Kan bedst lige navne som begår sig uproblematisk internationalt, men kommer også fra en meget sammesat familie.

Du skal vælge det navn hjertet bløder for

Anmeld

8. juli 2010

Chamomile

Rigtig søde navne, jeg foretrækker at det staves Mynthe. Jeg kan faktisk rigtig godt lide navnet Merle.

Anmeld

8. juli 2010

Chamomile

Rigtig søde navne, jeg foretrækker at det staves Mynthe. Jeg kan faktisk rigtig godt lide navnet Merle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.