:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Risen

Hej piger, tusinde tak for jeres "hepperier"! Jeg havde en hård , men meget fantastisk fødsel som jeg slet ikke kan skrive om lige nu, for så begynder jeg at tude.. Lille pigen lå jo pludselig forkert , og jeg havde presseveer efter 45 min hvor vandet var gået.. :/ AVCJH ! 12 timer med presseveer.. Det ville havde gået rigtigt hurtigt, hvis ikke lillepigen lå og kiggede stjener ;P hehe.. Nå men det må i hører om en anden dag hvor der er mere tid og overskud..  For den historie slipper i ikke for! Jeg var for sej! Total urkvinde

Nå men den 4.juli 2010 klokken 8:00 fødte jeg en lille bitte pige (hun var skønnet til 3400 gram så tro mig de tager fejl) på 2690 gram og 50 cm.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

MTS

Stort tillykke med den lille pige. Glæder mig til at se billeder.

Anmeld

5. juli 2010

sbs78

Tillykke tillykke med prinsessen.Glæder mig meget til at se billeder af hende og en god fødsels historie

Anmeld

5. juli 2010

benita

jamen det er da bare fantastisk og ja gu er du da SEJ 

Anmeld

5. juli 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke søde!!!

Glæder mig meget til at læse din FB!

Knus

Anmeld

5. juli 2010

g.seerup

stort tillykke

Anmeld

5. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HVOR SINDSYGT!!!... 12 timer med presseveer... Stakkels dig.

Glæder mgi til at læse det hele og stooooort tillykke med bebsen

Anmeld

5. juli 2010

NoName

Tillykke med den lille pige...

Det var da en hård omgang du der var igennem... nyd Clara og giv os en FB når du har overskud til det... og ja self masser afg billeder...

Anmeld

5. juli 2010

Anne85

Du er simpelthen for SEJ  Glæder mig til at høre om din fødsel... og se en masse billeder af prinsessen

Anmeld

6. juli 2010

saxa

Endnu engang stort tillykke Glæder mig til at du flasher nogle billeder af den stædige lille prinsesse.. Og kan da heller ikke vente med at læse FB nu.. Lyder til du virkelig har været urkvinde.. Hehe..

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.