gudskelov kun 3 dage til :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

MorTil4<3

jeg er i 41+1 og jeg er direkte ved at omkomme af varme og kedsomhed, ligeså meget som tristhed og øv i hele kroppen over stadig at gå rundt med den største krop

jeg vejede sølle 54 kg i starten af min graviditet (godt nok for tynd) men jaa smill  men i mine lange måneder har jeg taget på til hele 80,4 kg  har aldrig i mit liv troet jeg ville veje så meget, men det er væske på væske siger de og så self en 4 kg baby der ligger og tager en del også puhhh, . så man kan sådan se og regne ud at jeg virkelig føler mig som en mindre hval hehe . .

men ja, har så været hos JM som mener at nu er det for (synd) hehe, hun mener ik han har tænkt sig at vise sig selv pt, da han hverken stadig ligger fast og han ligger højt oppe, så på torsdag til middag bliver jeg omsider sat igang , må sige jeg glæder mig meget til det.

kun en gang har han vist tegn til at så nuuuu men nej det blev kun til 4 timers hårde indtense pluk veer på sygehuset med strimmel på, og så er det gået i stå siden da, og der er absolut INTET sket

så ja torsdag  glæder mig hehe,

andre gravide overtidsdamer der snart glæder sig til at der skal ske noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

XXSS

MilleMus1988 skriver:

jeg er i 41+1 og jeg er direkte ved at omkomme af varme og kedsomhed, ligeså meget som tristhed og øv i hele kroppen over stadig at gå rundt med den største krop

jeg vejede sølle 54 kg i starten af min graviditet (godt nok for tynd) men jaa smill  men i mine lange måneder har jeg taget på til hele 80,4 kg  har aldrig i mit liv troet jeg ville veje så meget, men det er væske på væske siger de og så self en 4 kg baby der ligger og tager en del også puhhh, . så man kan sådan se og regne ud at jeg virkelig føler mig som en mindre hval hehe . .

men ja, har så været hos JM som mener at nu er det for (synd) hehe, hun mener ik han har tænkt sig at vise sig selv pt, da han hverken stadig ligger fast og han ligger højt oppe, så på torsdag til middag bliver jeg omsider sat igang , må sige jeg glæder mig meget til det.

kun en gang har han vist tegn til at så nuuuu men nej det blev kun til 4 timers hårde indtense pluk veer på sygehuset med strimmel på, og så er det gået i stå siden da, og der er absolut INTET sket

så ja torsdag  glæder mig hehe,

andre gravide overtidsdamer der snart glæder sig til at der skal ske noget

Pyye så er du også ramt kan jeg regne ud  Jeg vejede 63-64 til at starte med og er nu endt på 80,5 ca. og det synes jeg er hårdt  Mine fødder er bare ømme konstant og vand ja det har jeg da også lidt af, nok ikke så store mængder som dig.

Jeg skal have pks på næste torsdag og det glæder jeg mig rigtig meget til  pøj pøj ¨på torsdag

Anmeld

5. juli 2010

sara4

her hører jeg vist til. jeg er 41+5 idag og skal møde på sygehuset på onsdag kl 07.00 til igangsættelse. min prinsesse sidder godt fast og hygger sig bare alt for godt. Her er der heller ikke noget som tyder på, at jeg går igang af mig selv. Hmm træls. jeg vejede ca 62 kg inden jeg blev gravid og nu siger vægten bum bum 85kg. de sidste tre er kommet indenfor den sidste uge. jeg er osse en omvandrende vand dunk. fra yderst i tæerne til mit ansigt har jeg vand vand vand....... det er dælme ved at være anstrengende. når jeg ligger på sofaen og overvejer hvordan jeg nu skal komme op at stå så ved jeg hvordan en strandet hval må ha det- not nice. pyha vi lidende kvinder  stort kram til alle i skønne yummi mommies som osse lider her i varmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.