Rejse eller ej - 6000,- mange penge??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg har brug for et råd og gerne flere!!

Jeg har tænkt og ved godt inderst inde at det måske er en dum idé, men kæresten vil gerne arbejde hele vores ferie mere el mindre og tjene nogle penge.. Så har jeg bare udfra min egoistiske overbevisning tænkt, at mig og datteren måske kunne tage en tur sydpå - jeg har self spurgt om han vil med og det vil han ikke. Jeg har så fundet en rejse for mig og datteren til 6000,- til tyrkiet for 1 uge - er det dyrt?? Min mor og min lillebror vil gerne med og jeg har ALDRIG rejst med dem  og kunne jeg jo godt tænke mig. Kæresten vil jo alligevel arbejde og hader iøvrigt også sådan nogle badeferier.

Men synes I det er mange penge at bruge på 1 uges ferie? Man skal jo self. også ha lommepenge osv med, så det blive jo en smule dyrere. Og i og med at kæresten gerne vil arbejde og tjene lidt penge, er jo ikke helt i overensstemmmelse med at jeg så bare vil rejse! Men jeg har min egen opsparing og ville bruge den! Men jeg er SÅ meget i tvivl.

Hjææææææææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

Con

Synes, at det lyder rimeligt tåbeligt, at din kæreste bruger hele ferien på at arbejde for at tjene ekstra penge - og at du så fyrer penge af på en ferie!? - så kunne du vel i princippet lige så godt købe ham fri fra arbejde og så nyde ferie med ham?

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Ja, men han VIL IKKE holde ferie! Vi mangler ikke penge, men han vil bare gerne arbejde.. Og tak for dit meget ærlige svar!

Anmeld

5. juli 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Jeg har tænkt og ved godt inderst inde at det måske er en dum idé, men kæresten vil gerne arbejde hele vores ferie mere el mindre og tjene nogle penge.. Så har jeg bare udfra min egoistiske overbevisning tænkt, at mig og datteren måske kunne tage en tur sydpå - jeg har self spurgt om han vil med og det vil han ikke. Jeg har så fundet en rejse for mig og datteren til 6000,- til tyrkiet for 1 uge - er det dyrt?? Min mor og min lillebror vil gerne med og jeg har ALDRIG rejst med dem  og kunne jeg jo godt tænke mig. Kæresten vil jo alligevel arbejde og hader iøvrigt også sådan nogle badeferier.

Men synes I det er mange penge at bruge på 1 uges ferie? Man skal jo self. også ha lommepenge osv med, så det blive jo en smule dyrere. Og i og med at kæresten gerne vil arbejde og tjene lidt penge, er jo ikke helt i overensstemmmelse med at jeg så bare vil rejse! Men jeg har min egen opsparing og ville bruge den! Men jeg er SÅ meget i tvivl.

Hjææææææææælp

Syns det er en god ide... Det er jo hans valg at vil arbejde og at du så vil rejse.. jamen god tur siger jeg bare..

Anmeld

5. juli 2010

line melias mor

syntes det lyder som en rigtig god ide´ det er din egen opsparing og så kan dig og din datter også få lidt mor datter tid og en oplevelse. 6000 er ikke dyrt hvis det er i den hen måned. vi skulle give 3700 alt inklusiv for en uge men det er først i august

Anmeld

5. juli 2010

maj2011

jeg siger også bare , se at få pakket den kuffert :-)

hvis du vil sparer lidt, kan du jo have is i blodet, og tage en last minut rejse, se text tv side 500 mener jeg det er .

go tur klem majbrit

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

Åh er bare så meget i tvivl ... kunne være vildt fedt med en mor+datter, mormor og onkel rejse. Og er gravid med nr 2 så det ville være en måske sidste rejse alene med datteren min..

Jeg har kigget på afbudsrejser osv, men vil jo også gerne ha at det er et ok børnehotel og det er de. Kan lige smide et link

.jpg" alt="" align="middle" />

Anmeld

5. juli 2010

K&S

Anonym skriver:

Hjææææææææælp

AFSTED MED JER....! Hvis du og datteren gerne vil afsted på ferie - og kæresten ikke gider holde ferie, så skal I da bare nyde det sammen med mormor og onkel

Jeg synes ikke, det lyder dyrt - det er jo højsæson....!

Katja

Anmeld

5. juli 2010

LotteN

hvor gammel er din datter?

jeg kigger nemlig også på afbudsrejser for os herhjemme. og vi kan komme afsted på all inclusive 1 uge for omkring 3000 kr - så tænker bare, hvis dette ikke er all inclusive, så kan du i hvert fald finde det til den pris - hvis du bestiller i sidste øjeblik.

men ellers syens jeg da bare d uskal tage afsted. du kan jo ikke gøre ved han ikke vil på ferie. og vi har nemlig snakket om det samme. det er nok sidste sommer hvor v ikun er os 3 - det skal jo nydes

Anmeld

5. juli 2010

Anonym trådstarter

LotteN skriver:

hvor gammel er din datter?

jeg kigger nemlig også på afbudsrejser for os herhjemme. og vi kan komme afsted på all inclusive 1 uge for omkring 3000 kr - så tænker bare, hvis dette ikke er all inclusive, så kan du i hvert fald finde det til den pris - hvis du bestiller i sidste øjeblik.

men ellers syens jeg da bare d uskal tage afsted. du kan jo ikke gøre ved han ikke vil på ferie. og vi har nemlig snakket om det samme. det er nok sidste sommer hvor v ikun er os 3 - det skal jo nydes

Tak for tippet, men vil rigtig gerne på det hotel her og synes også det er ok billigt. Der er inkluderet morgenmad, og så er der jo køkken, så vi selv kan lave mad. Men det er jo ellers også billigt at leve i tyrkiet er det ikke????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.