barnepige??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

mette moren

hej piger   hvad gør i andre som ikk lige altid kan bruge fam og bedsteforældre til weekend pasning af børnene..  kunne godt tænke mig en regl messig barnepige som kan afløse mig lidt af og til. det er ret hårdt aldrig at kunne tage i byen uden børn... har ikk været i byen i 3 år og trænger mega vildt til at komme ud og svinge træ benet lidt igen  men har ikke lyst til at lukke en pige fra 14 til 17 ind og passe mine børn.. vil ikk stole på en lille pige kunne tage så stort et ansvar! mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

TbCp

Vi brugte den her side http://www.ung-i-huset.dk/dk/ og fandt en rigtig sød barnepige.... vi har dog ikke rigtig haft brug for hende da vi stort set altid har pasningmulighed ved bedsteforældrene.
Men på den side kan man oprette profil, søge efter barnepige indenfor en specifik aldersgruppe osv

Anmeld

5. juli 2010

Sommerfuglelarven

Jeg passer selv veninders børn af og til, da de ikke har familie til at hjælpe. Her i sommeren passer jeg f.eks. min venindes søn stort set hver tors-, fre-, lørdag når hun er på arbejde (natarbejde) - vi hjælper min veninde, og min datter har en legekammerat om formiddagen = to fluer med et smæk

Anmeld

5. juli 2010

Mutti2

mette moren skriver:

hej piger   hvad gør i andre som ikk lige altid kan bruge fam og bedsteforældre til weekend pasning af børnene..  kunne godt tænke mig en regl messig barnepige som kan afløse mig lidt af og til. det er ret hårdt aldrig at kunne tage i byen uden børn... har ikk været i byen i 3 år og trænger mega vildt til at komme ud og svinge træ benet lidt igen  men har ikke lyst til at lukke en pige fra 14 til 17 ind og passe mine børn.. vil ikk stole på en lille pige kunne tage så stort et ansvar! mette

Hej Mette.

Jeg har ofte samme problem som dig, ingen støtte i familien overhovedet til at tage hende en aften. Og de der unge piger/fremmede stoler jeg sgu ikke på der passer mit barn ordentligt.

Jeg står så i den heldige situation at vi har verdens dejligste dagplejemor

Hun passer hende i weekender (hvis jeg skal noget eller bare har brug for en dag for mig selv), overnatninger i hverdage (ved eksamener) og alle andre tidspunkter på ugen. Jeg kunne ikke undvære hende. Hun er som en mor/mormor for os

Jeg ved godt det ikke hjælper dig særligt meget. Men måske du kunne undersøge noget i den dur.

Held og lykke

Knus Pernille

Anmeld

5. juli 2010

tinasmor

Jeg har hørt fra veninder, er der er flere af dem, der bruger en pædagogmedhjælper fra vuggestuen. De kender jo barnet og man kan stole på dem. De er jo som regel i starten af tyverne. Måske det kunne være noget for jer. I kunne jo have følerne ude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.