BabySense II åndedrætsalarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.126 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. juli 2010

birgittemarie

En af de absolut bedste åndedrætsalarmer på markedet, som jeg har været RIGTIG glad for. Hvis du har problemer med at sove roligt, når din baby sover, fordi du konstant skal hen og tjekke om han eller hun trækker vejret, så er denne alarm guld værd. :-)

En sensorplade lægges under babys madras og forbindes til en alarm, som går af - med en meget høj sirene, vi har testet den :-S - hvis sensoren ikke har opfanget babys vejrtrækning i mere end 20 sekunder eller hvis baby har trukket vejret mindre end 10 gange på et minut.

Der følger en ekstra plade med, som kan forbindes til den første, når baby bliver større og begynder at kravle rundt i sengen.

Vores datter har sovet på den mellem 10 og 30 gange indtil hun blev 1 år, fordi hun ellers sov i vores seng. Alarmen virker stadig helt upåklageligt og kan i høj grad anbefales, hvis man ikke sover sammen med sit barn.

Jeg gav 1200,- kroner for den i 2007 og vil sælge den for 700,-

Kan sendes som pakkepost til 75,- kroner.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2010

3xM

hej vil du ikke sende en pb ? vi er meget interesseret iden..

Anmeld

5. juli 2010

birgittemarie

Hej Mariaogmarcus

Mener du en privatbesked? Jeg er ikke helt klar over, om der er kommet nye funktoner for køb og salg.

Så hvis du lige vil skære det ud i pap for mig, så skal jeg nok gøre, hvad du vil have.

Kh Birgitte - og det er virkelig en dejlig alarm, hvis man er lidt nervøs for baby om natten!

Anmeld

5. juli 2010

Valle81

birgittemarie skriver:

Hej Mariaogmarcus

Mener du en privatbesked? Jeg er ikke helt klar over, om der er kommet nye funktoner for køb og salg.

Så hvis du lige vil skære det ud i pap for mig, så skal jeg nok gøre, hvad du vil have.

Kh Birgitte - og det er virkelig en dejlig alarm, hvis man er lidt nervøs for baby om natten!

Hejsa:0)

Du skal trykke på hendes profilnavn over hendes billede, så kommer du på hendes profil - ude i en kasse til venstre står der send brev  - tryk og send brev:0)

Knus

Anmeld

5. juli 2010

3xM

birgittemarie skriver:

Hej Mariaogmarcus

jep en privat...skal lige alliere mig m manden men han snakker om sådan en nemlig...så hvis den ikke er solgt må du gerne lige kontakte mig

Anmeld

5. juli 2010

Louisevt

Hej! Undskyld jeg blander mig Jeg har også sådan en åndedræts alarm og vi har været meget glade for den ! I vores brugsanvisning står der man skal være meget forsigtige med den! Jeg vil anbefale at I sender den som en "forsigtig pakke" og bruger lidt mere på porto.. Bare lige en tanke - for en sikkerhedsskyld!

Anmeld

5. juli 2010

birgittemarie

mariaogmarcus skriver:

jep en privat...skal lige alliere mig m manden men han snakker om sådan en nemlig...så hvis den ikke er solgt må du gerne lige kontakte mig

Ok. Så sender jeg en PB til dig...

Anmeld

5. juli 2010

birgittemarie

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Du skal trykke på hendes profilnavn over hendes billede, så kommer du på hendes profil - ude i en kasse til venstre står der send brev  - tryk og send brev:0)

Knus

Tak skal du have.

Anmeld

5. juli 2010

birgittemarie

Louisevt skriver:

Hej! Undskyld jeg blander mig Jeg har også sådan en åndedræts alarm og vi har været meget glade for den ! I vores brugsanvisning står der man skal være meget forsigtige med den! Jeg vil anbefale at I sender den som en "forsigtig pakke" og bruger lidt mere på porto.. Bare lige en tanke - for en sikkerhedsskyld!

Tak for dit input.

Det er også derfor, jeg har skrevet 75,- for at sende den som pakkepost.

Kh Birgitte

Anmeld

13. juli 2010

birgittemarie

Solgt på Gul og Gratis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.